A
ap
Vieras
pirun hyvännäköinen tyttö
moderaattori muokkasi, muut kuin omat gallerialinkitykset on kielletty säännöissä
moderaattori muokkasi, muut kuin omat gallerialinkitykset on kielletty säännöissä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan nätti, mutta ei erikoisella tavalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis mulle tuli heti mieleen viime vuoden Kadi.Ihan samasta muotista näköjään noi virolaisetkin on tehty!!!Blondi mikä blondi.Vielä en tosin osaa eilisen bb'n jälkeen vielä sanoa miten blondi oikeen on!!??=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On, kaunis ja todella hyvä vartalo. Ja kivoja vaatteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ver:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis mulle tuli heti mieleen viime vuoden Kadi.Ihan samasta muotista näköjään noi virolaisetkin on tehty!!!Blondi mikä blondi.Vielä en tosin osaa eilisen bb'n jälkeen vielä sanoa miten blondi oikeen on!!??=)
Kadi ei ollut BB:ssa viime vuonna.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:iltasanomissa on linkki hänen irkkiinsä. mutta ajattelin tulla tähän pinoon napisemaan et: mikä ulkosuomalaisten bb tää oikein on, eikö suomalaisista löydy muka hörhöjä taloon?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ff:iltasanomissa on linkki hänen irkkiinsä. mutta ajattelin tulla tähän pinoon napisemaan et: mikä ulkosuomalaisten bb tää oikein on, eikö suomalaisista löydy muka hörhöjä taloon?
no ilmeisesti kukaan täyspäinen (![]()
sori, naurattaa se Ason kommentointi) suomalainen ei enää sinne niin lujasti hinkua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ff:iltasanomissa on linkki hänen irkkiinsä. mutta ajattelin tulla tähän pinoon napisemaan et: mikä ulkosuomalaisten bb tää oikein on, eikö suomalaisista löydy muka hörhöjä taloon?
no ilmeisesti kukaan täyspäinen (![]()
sori, naurattaa se Ason kommentointi) suomalainen ei enää sinne niin lujasti hinkua
![]()
Mitä Aso on kommentoinu?