BB-tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21936700:
Siis katotsä beebeetä:O

Olen kattonu kaikki kaudet, enkä missaa tätäkään

Kyl tuo Kadi on kaunis, mutta Aamuäree on kauniimpi.

Kadin kuva alla:

bb-kadi.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikähän tuosta ohjelmasta tekee paskaa? Itse pidän paskempana vaikka salkkareita. Itse olen kiinnostunut ihmisten käyttäytymisesta ja tämä ohjelma on kuin oppitunti siitä ilman että yatvii itse eytsiytyä johonkin ympäristöön missä tarkkailla. Ei musta ole hauskaa katsella jos ryypätään tai näytellään tissejä sinällään, mutta syy seurata sarjaa voi olla muukin. Paljo kamalempaa on katsoa vaikka jotain poliisisarjaa missä tapellaan ja tapetaan.

niko s. menee taloon,sehän on jo vuotanu julkisuuteen.Mä en kyl yhtään tykkää:kieh: muutenki tän vuode BB menny ihan huonoks,eilenki menin nukkumaan ennen ku se alko kun ei yksinkertasesti kiinnostanu.Mut pakko se on huomenna katsoa et näkee sit ketä sinne vanhoista menee tänää(kun en extraa nää tänään).
Kadi ja Nino olis ihan kiva sinne saada.

Eihän näill'ä uusvanhoilla ole mahdollisuutta voittaa sitä rahapottia et ovat vaan siellä jonkun aikaa...vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;21936742:
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Kyllä elämän täytyy olla todella tylsää, että aikuinen ihminen viitsii moista paskaa katsoa.

Mihin kategoriaan kuulutaan me jotka maksetaan kallista rahaa 24/7 -palvelusta? Ei ilmaista, eikä ainakaan halpaa..

BB-kiinnostus on muka-sivistynyttä selittää sillä, että ihmisten käyttäytyminen ja sosiaalinen kanssakäyminen kiinnostaa... On siinä meillä antropologit. :whistle:

Minä ainakin myönnän, että viime vuonna (vai toissa??) katsoin sitä ihan vain lepuuttaakseni aivojani. Ihan schaisseahan se on. Tänä vuonna katsoin kerran, ja olipas epämiellyttäviä ihmisiä.

ei oo tullu tän vuoden bb:tä katottua kovinkaan paljon ja syy on se et tänä vuonna on niin tylsän olosia asukkeja et ihan hirvittää,yleensä ekan viikon jälkeen on jo noussu joku suosikki/inhokki mut tänä vuonna ne kaikki on niin tylsiä ettei oo mitään suosikkeja eikä inhokkeja.Kaikki tuotantokaudet olen katson(kaikki jaksot)u ja tänä vuonna taitaa käydä niin et katon jos oon valveilla ja jos siltä tuntuu mut muuten on ihan sama jääkö näkemättä.

Se on hyvä että tulee viisi vanhaa askukasta, sillä noin nykyset asukkaat on niiiiiiiiiin tylsiä! Peruin 24/7 tilauksen ja nyt ehkä sit voin alkaa katsomaan kympin koosteita jos taloon palaa mielenkiintoisia tyyppejä. Tänäänhän ne selvii, pitää muistaa kattoo bb extra:)

Yhteistyössä