V
vieras
Vieras
Onks nää muka bilinikunnossa, aika raihnaiset kropat... paitsi yhdellä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2222254
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2222254
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eiii:tuolla Teri Hatcherrillä, on ainakin hirveät varsalihakset yök...
Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksen mä näe yhdenyhtä vatsalihasta Terillä vaan löysän keskivartalon?!
Alkuperäinen kirjoittaja jenny:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.
Onhan toikin pehmeä. Aika paksuhkon näköiset reidet ja takapuoltakin on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jopa minullakin on parempi kroppa.
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:parisin tunnistaa olkapäistä aina.
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:parisin tunnistaa olkapäistä aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jopa minullakin on parempi kroppa.
Ihanaa sulle! Lait kuva.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
paksut reidet jne...sulla taitaa olla vääristynyt kuva naisellisuudesta
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jopa minullakin on parempi kroppa.
Ihanaa sulle! Lait kuva.![]()
No en laita kuvaa mutta olen hoikassa kunnossa toisin kuin nuo, työpaikalla sanotaan anorektisen näköiseksi, mutta hoikaksi itse sanoisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
No ei paksut, en sanonut niin, vaan paksuhkot, ei niinkuin laihoilla malleilla, vaan mun mielestä hyvät. Pehmeät. Terveet.