J
jep
Vieras
no joskus joku vois laittaa pystyyn ketjun ottakaas mallia tästä iskät!! aina vaan naisten ja varsinkin äitien ulkonäköä arvostellaan !!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:no joskus joku vois laittaa pystyyn ketjun ottakaas mallia tästä iskät!! aina vaan naisten ja varsinkin äitien ulkonäköä arvostellaan !!
Naisella muka parempaa mietittävää kuin ulkonäkönsäAlkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:No minä en ainakaan.Miks hitossa miettisin?Mulla on parempaakin mietittävää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai nainen ei muka mieti mitä muut ajattelevat hänen ulkonäöstä?Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen itseeni:Mä ainakin olen tyytyväinen itseeni tälläisenä kuin olen. En tarvitse muiden mielipiteitä,tai ajattele mitä muut ajattelee minusta. Miksi pitäisikään miettiä? Ei sentään ole niin huonoitsetunto kuin eräillä.
Kannataa myös ottaa huomioon et kaikilla on erilainen ruumiinrakenne,ei kaikki voi olla samanlaisia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uskoo ken tahtoo:D:Naisella muka parempaa mietittävää kuin ulkonäkönsäAlkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:No minä en ainakaan.Miks hitossa miettisin?Mulla on parempaakin mietittävää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai nainen ei muka mieti mitä muut ajattelevat hänen ulkonäöstä?Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen itseeni:Mä ainakin olen tyytyväinen itseeni tälläisenä kuin olen. En tarvitse muiden mielipiteitä,tai ajattele mitä muut ajattelee minusta. Miksi pitäisikään miettiä? Ei sentään ole niin huonoitsetunto kuin eräillä.
Kannataa myös ottaa huomioon et kaikilla on erilainen ruumiinrakenne,ei kaikki voi olla samanlaisia.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Onko pakko??Siis ottaa mallia tuosta äidistä? En halua!!!
Alkuperäinen kirjoittaja BP:Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Onko pakko??Siis ottaa mallia tuosta äidistä? En halua!!!
Näköjään kun joku näin sanoo....
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja BP:Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Onko pakko??Siis ottaa mallia tuosta äidistä? En halua!!!
Näköjään kun joku näin sanoo....
No ei kai se sitten muu auta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:En ikinä haluis olla tuollainen..mun ihanne on jotain ihan muuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:En ikinä haluis olla tuollainen..mun ihanne on jotain ihan muuta![]()
Mie just aloitin surkastumisen ja kovan dieetin..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:se on pakko kun kerran joku käskee ihailla tuota :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:En ikinä haluis olla tuollainen..mun ihanne on jotain ihan muuta![]()
Mie just aloitin surkastumisen ja kovan dieetin..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Mä olen käyny viimeks ke salilla :'( Mulla ei ikinä oo ollu tällästä taukoa |O no oli synttärit ja tuo jussi... No nyt kyl illalla menen ja ensviikko vedetään vielä rankemmin aamusin jumpat ja illalla salia =)
Alkuperäinen kirjoittaja tp:Suurin osa ei tunnu tajuavan, että kuvat on PHOTOSHOPATTU! Ei voi tietää miltä kyseinen henkilö oikeasti näyttää...
Ainii et käykkäänAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Mä olen käyny viimeks ke salilla :'( Mulla ei ikinä oo ollu tällästä taukoa |O no oli synttärit ja tuo jussi... No nyt kyl illalla menen ja ensviikko vedetään vielä rankemmin aamusin jumpat ja illalla salia =)
Pistänpä paremmaksi kun en käy salilla ollenkaan!!![]()
Tiedät varmaan että kunnon lepo toisinaan tekee vain hyvää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Kiitos kuvasta, Markiisi!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Kiitos kuvasta, Markiisi!![]()
![]()
Ollos hyvä..siinä muten on tuo salla kauranen![]()