Ottakaas mallia tästä äidistä palstan mammat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mielestäni mallin vartalo ei monestikaan ole edes mitenkään kadehtimisen arvoinen. Tuossakin yläkroppa näyttää kummallisen liian pitkulaiselta, tosi nainen, joka on lyhyempi, ja ehkä hieman pyöreämpikin, on paljon naisellisemman näköinen. Omituiset mittasuhteet tosiaan! Pitkää pötköä koko maha.
Eli siis naisten pitää näyttää miehiltä ja/tai huippu-urheilijoilta???? En puutu edes tuohon missä kunnossa monennenkin synnytyksen jälkeen...

Jaa tää jo tänne ennätti, just lukasin ilta-sanomat:)

No tota noin, onhan se aika uskomattomattoman hyvin palautunu muutamassa kuukaudessa. Joo-o. Mutta kauheen laihahan se on, onkohan silläkin se sama dietti mikä Bosh Spice:lla on? Mitäs se olikaan jäisiä viinirypäleitä ja sallii itselleen purukumin.. Hitsi ku en muista, just joku viikko sitte radiossa siitä oli puhetta kun hää yrittää raskaaksi tulla mutta kun niin laiha nii lihotus kuurilla..

tässähän se lista on:)

Hedelmistä raiderissa lukee näin: Paloiteltuja tuoreita hedelmiä - leikattua ananasta raastetulla limen kuorella, vihreitä siemenettömiä viinirypäleitä, punaisia viinirypäleitä (jäädytettyjä), paloiteltua päärynää sitruunanmehulla, omenoita, kuorittuja vaaleanpunaisia greippejä, mansikoita, mustikoita, vadelmia.

Beckhamin toivelistan lopussa on myös ilmoitettu, ettei hedelmiä tule sekoittaa yhteen vaan ne on pidettävä erillään. Välipalaksi Beckhamn pyytää aina purukumia. Juomalistalla tulee olla makuvesiä, piparminttu- ja vihreää teetä, ja shampanjan on oltava Veuve Clicquot -merkkistä.

tossa ken haluaa itse käydä lukeen..

http://www.voice.fi/index.php?mw=Victoria%20Beckham+raideri+ruokavalio&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=16532&cat=26

Mutta siis en haluaisi todellakaan näyttää kumpaiseltakaan naiselta, raukka parat:/

Juu, kyllähän hän on hotti. Mutta vaikka kuinka paljon katson noita kuvia, en ala muistuttaa häntä.

Pitkällä naisella uskoisin olevan helpompi palata normaalimittoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie en tiiä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieraß:
Juu juu, tiukka ruokavalio vaan peliin... Sitten käy kuin Gwyneth Paltrowille...

miten sille kävi? :)

Osteoporoosi. Enkä ihmettelisi, jos ko. tauti naisjulkkisten keskuudessa yleistyisi, kun paino on pidettävä kehon omaa tasapainopainoa alhaammalla...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Naama mulla ei mikään hirveän nätti ole eikä mulla mallin hommiin pituus riitä, mutta siis kyllä mä olin ihan hyvässä kunnossa 2kk synnytyksen jälkeen. Itseasiassa jo laitokselta kotiin päästessä (3pv) olin samanpainoinen ku ennen raskautta. Jälkitarkastuksessa olin (6vk) olin jo pari kiloa kevyempi ja paljon paremmassa fyysisessä kunnossa verrattuna ennen raskautta...

Mulle tuli yllätyksenä, että raskaus ei automaattisesti pilaa kroppaa ja jätä kauheeta läskikasaa vuosikausiksi vaa että siitä voi tosiaan palata itsensänäköiseksi ihan 2-3 päivässä :D (paitsi toki jalkojen välistä... :laugh: siihen meni vähän pitempi aika!)

Komppaan tätä! ihan sama mulla!

ja p.s. Gisele on kyllä pirun kaunis! Ottaisin tuon kropan ja naaman any day.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Palstalla ei ole yhtään ketjua jossa mammat kehuvat toistensa ulkonäköä?:whistle:

Aivan eri asia.

:laugh:

Luuletko sä tosiaan että joku jolle muiden ihmisten mielipide merkitsee enemmän kuin mikään, kehtaisi laittaa kuvansa nettiin? Enpä usko.

Palstalla ei ole yhtään ketjua jossa mammat kehuvat toistensa ulkonäköä?:whistle:
Aivan eri asia.
:laugh:
Luuletko sä tosiaan että joku jolle muiden ihmisten mielipide merkitsee enemmän kuin mikään, kehtaisi laittaa kuvansa nettiin? Enpä usko.
Mä uskon.=)

no se on hyvä hänelle että on pysynyt tuon näköisenä, että pystyy jatkaamaan töitään. Taiytaa olla tuolla alalla välttämättömyys tuo jonkinasteinen ulkoinen virheettömyys mikä ei kestä elämän merkkejä. itse olen tällä hetkellä kiitollinen terveydestä. Minäkin pystyin jatkamaan raskauden jälkeen työssäni, vaikka en siihen ihan vielä 2kk synnytyksen jälkeen palannutkaan.

En mä halua olla samanlainen kuin joku muu, haluan olla oma itseni. Muhkujeni kanssa ja vähän liian ison nenän ja ja ja. Mutta monelle olisin kelvannut ja menihän tuo mies kanssani naimisiin. Mistä siis jään paitsi?

Kiitos vinkistä, toki otan mallia :)

Onko korrektia soitella näin sunnuntaina lastenhoitajia läpi? Paljonko pitää maksaa palkkaa täysipäiväiselle lastenhoitajalle joka käytännössä siis asuu meillä? Kuinka palkkaan au pairin?

Entä personal trainer ja kokki kotiin? Mistä kannattaa kysellä? Lapin alueella.

Mä ainakin olen tyytyväinen itseeni tälläisenä kuin olen. En tarvitse muiden mielipiteitä,tai ajattele mitä muut ajattelee minusta. Miksi pitäisikään miettiä? Ei sentään ole niin huonoitsetunto kuin eräillä.
Kannataa myös ottaa huomioon et kaikilla on erilainen ruumiinrakenne,ei kaikki voi olla samanlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen itseeni:
Mä ainakin olen tyytyväinen itseeni tälläisenä kuin olen. En tarvitse muiden mielipiteitä,tai ajattele mitä muut ajattelee minusta. Miksi pitäisikään miettiä? Ei sentään ole niin huonoitsetunto kuin eräillä.
Kannataa myös ottaa huomioon et kaikilla on erilainen ruumiinrakenne,ei kaikki voi olla samanlaisia.

Ai nainen ei muka mieti mitä muut ajattelevat hänen ulkonäöstä?:D

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen itseeni:

Ai nainen ei muka mieti mitä muut ajattelevat hänen ulkonäöstä?:D

No minä en ainakaan.Miks hitossa miettisin?Mulla on parempaakin mietittävää.

Nätti hän on kyllä muttei kuitenkaan yhtään mun makuun. Joten mieluummin näyttäisin joltain toiselta jos pitää joku valita. Itseeni olen sen verran tyytyväinen etten haluaisi olla kukaan muu kuin minä.

Tällainen uutisointi mallien kohdalla on sairasta: synnytti 2 - 3 kk sitten ja on palautunut mittoihinsa. Paljonkohan noitakin kuvia on phtoshopattu?

Ottakaa mallia myös tästä:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010062611941072_vi.shtml
Gwyneth Paltrow sairastui osteoporoosiin
Luiden haurastumisen taustalla voi olla Oscar-voittajan suosima tiukka ruokavalio.

Nykyajan kauneusihanteet sekä uutisointi niistä ovat sairaita .

Yhteistyössä