Bilteman Yosemite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumimama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kumimama

Jäsen
22.02.2008
101
0
16
Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta kyseisestä tuotteesta? Tuote on siis polkupyörä ja pitäisi ostaa tytölle uusi pyörä. Houkuttaa ostaa Biltemasta, kun se on muihin polkupyöriin verrattuna aikas halpa.Mutta meitä arveluttaa tuo Bilteman merkki... Siis, millainen pyörä on? Ajettava? Rikkoontuu helposti? Ihan hyvä?

Lasten kaveripiirissä on ollut näitä Bilteman pyöriä, loppukestä ovat kaikki olleet ajokelvottomia, ruostuneita romuja. Onhan silläkin tietysti väliä, miten pyörää pidetään ja huolletaanko sitä, mutta luvattoman heikkolaatuisilta ne ovat minusta näyttäneet. En tuosta Yosemitesta tarkemmin tiedä.

Meillä tytöllä oli Yosemiten pyörä ja ihan hyvä pyörä. Kestää siinä missä muutkin pyörät ja todellakin sillä on merkitystä miten pyörää käsittelee ja huoltaa..

Yosemite poikien 16":ssa on milestäni liian iso eturatas; ainakin verrattuna naapurin tytön vastaavan tunturiin. Polkeminen on taajuudeltaan hidasta ja tarpeettoman raskasta. Muuten pyörä on ihan ok hinta huomioiden.

mulla on tuo bilteman yosemite badger se on ollu mulla jo 3 vuotta ,ja kaverit kiroo ku niitä ei enää myydä mut tilalle on tullu vastaava ,jonka nimi on high sierra aivan samanlainen runko ja levyjarru edessä. kuvioitu vain eri tavalla.

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&categoryId=18455&langId=-11&parent_category_rn=18453&top_category=18453&pageView=&selectedTopCategory=18051&selectedSecondLevel=18421&selectedThirdLevel=18453

kuwahara on huippumerkki ja ei hinnalla pilattu! suosittelen, ei mitään vikaa ole ollut ja pieniin "kurahaara" jo kolmannen ajettavana, kevyt polkea.

Minä suosittelisin saman hintaisata Kärkkäisen Kuwahara merkkistä pyörää. Meillä kaks 16" pyörää, toinen yosemite ja toinen kuwahara. Kuwahara on kevyempi polkea. Kumpikin oli saman hintaisia ostaessa. Yosemite on meillä ruostunut, ollut nyt reilun vuoden käytössä. Kuwaharasta en tiedä ruostuuko kun ostettiin se tänä kesänä.

Yhteistyössä