BIO LUVIL Color ja BUO LUVIL Coler Professional zeoliittiero---miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minja"

Vieras
En käytä zeoliittipitoisia pyykkipulvereita mutta törmäsin eräällä nettisivulla tuollaiseen Bio Luvil Professional ( eli vissiin laitoskäyttöön tarkoitettuun ) pesuaineeseen eikä siinä ole zeoliittia vaan vedenpehmentäjänä fosfaatti. Mitenköhän tuo on mahdollista kun sama aine ja paketin ulkonäkö kuin marketissa myytävällä Bio luvil colorilla??? Mikä tuosta professionalista tekee erityisen? Onkohan varma ettei ole zeoliittia sitten kun niin tuo tuotesivu ainakin väittää,, nyt kyllä tilaan heti kotiin.

http://www.pamark.fi/docs/tuotelehti/7508446.pdf

Ei ole zeoliittia siinä prossa: pyykki tulee puhtaaksi ja kone pysyy raikkaana. Nuo laitoskäyttöön tarkoitetut tuotteet on tehokkaampia, parempia ja edullisempia kuin yksityiskäyttöön suunnatut. Jostain kustannustehokkuus/markkinointi/kilpailu yms syistä varmaankin?
Tuosta profesiionalista puuttuu myös kaikki ne kaameat hajusteet, joita markettituotteet on pullollaan. Itse olen hajusteallergikkona käyttänyt BioLuvil professionalia jo kymmenkunta vuotta ja ollut tosi tyytyväinen.

Minua askarrutti tuo niin paljon miksei ole sitten pro:ssa zeoliittia niin otin yheyttä siihen firmaan josta meinasin tilata. sieltä sanottiin että se sisältääkin zeoliittia!!!! enpä osta sitten.. mut bio serto professional ei sisällä zeoliittia ja sitäkin on siis ro:na olemassa..

Yhteistyössä