T
tietäiskö joku
Vieras
Kauanko kestää ennenkun tuo alkaa vaikuttaa? SAin ohjeeksi ottaa puolikkaan päivässä, ja jos ei auta niin sitten kokonaisen. Mistä mä tiiän montako päivää/viikkoa mun pitää nyt kokeilla tolla puolikkaalla? 2,5mg on vahvuus ja rytmihäiriöihin (vaarattomia mutta häiritseviä) sain niitä. Nyt oon syönyt niitä kolmena päivänä, vielä niitä rytmihäiriöitä on ollut, en oo kyllä varma onko vähemmän kuin ennen vai ei koska yleensäkin niitä on päivittäin, mutta vaihtelevasti, toisena päivänä enemmän ja toisena vähän vähemmän.
Ja onko normaalia että tosta tulee pää kipeäksi? On nyt ollut lievää päänsärkyä joka päivä kun oon tommosen ottanut. Verenpaine on yleensä normaali tai vähän matalakin, mutta nyt se oli vähän noussut .Olen kyllä raskaanakin ihan viimeisillään joten sekin voi nostaa tietenkin verenpainetta..
Ja onko normaalia että tosta tulee pää kipeäksi? On nyt ollut lievää päänsärkyä joka päivä kun oon tommosen ottanut. Verenpaine on yleensä normaali tai vähän matalakin, mutta nyt se oli vähän noussut .Olen kyllä raskaanakin ihan viimeisillään joten sekin voi nostaa tietenkin verenpainetta..