"Björn Wahlroos kehuu perussuomalaisia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Wahlroos M&A-podcastissa: ”Timo Soinin vasemmistopopulismin jälkeen osa perussuomalaisten johdosta on tänään intellektuelleinta suomalaista poliittista johtoa.”"

Nalle tietää. :)

"Wahlroos M&A-podcastissa: ”Timo Soinin vasemmistopopulismin jälkeen osa perussuomalaisten johdosta on tänään intellektuelleinta suomalaista poliittista johtoa.”"

Nalle tietää.
"Wahlroos päättää vastauksensa vuolaisiin kehuihin.

– Itse asiassa vähimmilläänkin minä sanoisin, että perussuomalaisten johto on erittäin raikas tuuli ummehtuneessa suomalaisessa poliittisessa debattihuoneessa."

Yllättävä kannanotto, sillä suurin osahan persuista on niitä tavallisia duunareita, jotka kantaa pankin lattialle vain hiekkaa... Kuten Nalle itse ilmaisi halventaen tavallisia palkansaajia.

Nalle tietää.

Kuka se intellektuelli on? Jani Mäkelä, Sanna Antikainen? 🤣

Kappas "Nallea".

"Yksityishenkilöistä tukea ovat antaneet Haaviston kampanjalle muun muassa talousvaikuttaja Björn Wahlroos sekä Herlinin teollisuussukuun kuuluva Anna Herlin. Wahlroos on antanut tukea 10 000 euroa ja Herlin 25 000 euroa. Lisäksi talousvaikuttaja Anne Brunila on antanut kampanjalle 2 000 euroa."

Yhteistyössä