V
vierailija
Vieras
Koprofiili varmaan pilaili tässäkin. Ei ole Een viesti tuo.Olen siis etäsuhteessa humanoidin kanssa.
ap
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koprofiili varmaan pilaili tässäkin. Ei ole Een viesti tuo.Olen siis etäsuhteessa humanoidin kanssa.
ap
Kun rakastaa, ei näe ketään surkimuksena.
Aamulääkkeet ottamatta Olen siis etäsuhteessa humanoidin kanssa.
ap
Koprofiililla on olkavarteen injektoitavat sairaalastaAamulääkkeet ottamatta
Juu, lapsena on tullut syötyä paljon ketunleipiä ja kaikenmoisia luonnonjuttuja. Tikun laittaminen muurahaispesään tuottaa kirpeän tikkarin jneLöytyyhän niitä googlettamalla, sekä kirjallisuutta on paljon. Esim. Nokkonen ja voikukka esim. Keitossa voi käyttää nokkosta (nokkos-keitto) tehtiin sitä joskus vapaina vähän "hippeinä" nuoruudessa. Kannattaa vaan katsoa paikat mistä niitä poimii, ei nyt ihan tien vierestä. Joillakin kukilla koristellaan ravintoloissa ruoat ja ne on syötäviä.
Selitähän nyt tarkemmin että miten ihmeessä voisi olla sukuasikin koskevaa koska kukaan ei tiedä kuka olet?Tottakai nämä jutut
ovat olleet tavattoman
epäkunnioittavia paitsi
minulle ja koko suvulleni,
myös miehelle, jonka
kanssa suhteilen.
E
Onhan se. Mä en koskaan oo kyennyt tutustumaan kehenkään kiinnostavaan noin vaan. Aina mennyt pidempi aika tunnustellessa jos irl tutustunut. Tinderissäkin suurimmalla osalla on jo suhde, useampiakin samaan aikaan. Mua inhottaa liian paljon mennä väliin edes niihin säätöihin joita huomaan olevan. Tulee paha mieli sen tuntemattoman puolesta jonka kuviot menisi vuokseni sotkuun.En tiedä. Minusta irl tutustuminen on myös todella vaikeaa ja monilla joihin tutustuu irl, on jo parisuhde. Se se vasta onkin inhottavaa.
Kaikki merkittävät kyllä tietävät kuka hän on. Korjaus.Selitähän nyt tarkemmin että miten ihmeessä voisi olla sukuasikin koskevaa koska kukaan ei tiedä kuka olet?
Ei millään pahalla mutta tunnut jatkuvasti leijailevan sellaisissa sfääreissä jotka ovat meille muille (taviksille) vieraita. Onko kyseinen mies ehkäpä ns. normaalilla tavalla jalat maassa oleva? Vai niitä tähtihenkilöitä?
”Merkittäviä”Kaikki merkittävät kyllä tietävät kuka hän on. Korjaus.