Blogeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helppiä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"helppiä"

Vieras
Haussa hyviä blogeja luettavaksi, joten kertokaas blogeja joissa:

- Ei ole lastenvaate-esittelyjä (siis sitä 17 kpl kuvia lapsesta uudet housut jalassa ja tuotearvostelua ko. housujen vedenpitävyydestä, kestävyydestä, väristä jne.)
- Ei mainospostauksia ainakaan jatkuvasti
- Ei eläinblogia

Blogeissa saisi olla huumorintajua ja persoonallisuutta. Lapsiperhearkea kuvaavat, urheiluun ja liikuntaan liittyvät (mutta ei liikuntapäiväkirjoja, en jaksa lukea niitä monta toistoa kyykkyjä -juttuja), ehkä käsitöihinkin liittyvät ja ihan arkiseen elämään liittyvät blogit kiinnostaa. Ei ole väliä onko lapsellinen vai lapseton.

Itse luen mm. too fast for love, mitäs me tytöt, it's never too late, a little bit dramatic, välillä myös kolmistaan ja kotitalouskriisi -blogeja, ikisinkku, Julia Toivola... En ole löytänyt oikein muita hyviä joita jaksaisi jäädä seurailemaan, varsinkin noita lapsiperheblogeja ja liikuntaan liittyviä kaipailisin. Ennen luin pimeä tie mukavaa matkaa -blogia, joka oli ihan huippu mutta valitettavasti kirjoittaja on tainnut lopettaa.

Itse kirjoitan enimmäkseen treenaamisesta ja vauva-arjesta. En jaksa itse lukea blogeja, jotka kertoo pelkästään vauvoista tai pelkästään treeneistä joten aiheita löytyy muutakin.Mielipiteitä löytyy ja kirjoitan siitä mistä tekee mieli, ilman pakko puserrusta. Omaa persoonaa käyttäen :)

http://fitfatmamatiina.blogspot.fi/

Liikunta ja terveysaiheisia postauksia on paljon mm. näissä blogeissa: Vilma P, Monas daily style, PS. i love fashion. Omat suosikkini ovat Strictly Style ja Xenias day, vaikka Xeni jakaa mielipiteitä tempparamenttisuutensa takia, mutta hän on raskaana joten siitä voisit saada lapsiperheaiheista luettavaa. Mainoksia ilman muuta joka blogissa jonkin verran näkyy - minkä ymmärrän erittäin hyvin, työtä se on siinä missä muutkin leipätyöt.

[QUOTE="helppiä";29373028]Haussa hyviä blogeja luettavaksi, joten kertokaas blogeja joissa:

- Ei ole lastenvaate-esittelyjä (siis sitä 17 kpl kuvia lapsesta uudet housut jalassa ja tuotearvostelua ko. housujen vedenpitävyydestä, kestävyydestä, väristä jne.)
- Ei mainospostauksia ainakaan jatkuvasti
- Ei eläinblogia

Blogeissa saisi olla huumorintajua ja persoonallisuutta. Lapsiperhearkea kuvaavat, urheiluun ja liikuntaan liittyvät (mutta ei liikuntapäiväkirjoja, en jaksa lukea niitä monta toistoa kyykkyjä -juttuja), ehkä käsitöihinkin liittyvät ja ihan arkiseen elämään liittyvät blogit kiinnostaa. Ei ole väliä onko lapsellinen vai lapseton.

Itse luen mm. too fast for love, mitäs me tytöt, it's never too late, a little bit dramatic, välillä myös kolmistaan ja kotitalouskriisi -blogeja, ikisinkku, Julia Toivola... En ole löytänyt oikein muita hyviä joita jaksaisi jäädä seurailemaan, varsinkin noita lapsiperheblogeja ja liikuntaan liittyviä kaipailisin. Ennen luin pimeä tie mukavaa matkaa -blogia, joka oli ihan huippu mutta valitettavasti kirjoittaja on tainnut lopettaa.[/QUOTE]

Http://suzi9mm.blogspot.com/

Yhteistyössä