Bon Jovi Helsingissä... mistä yöpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dididi:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dididi:)

Vieras
Moi!

Sain itselleni lipun Bon Jovin Helsingin keikalle.... ainut ongelma on että kaikki hotellit Helsingissä on jo loppuunvarattuja!! =( Ärsyttää kun Helsingissä ei ole itsellä mitään verkostoja :) Olen marraskuussa 18-vuotta täyttävä miehenalku, monia konsertteja on tullut kierrettyä, Madonnasta moniin muihin. ärsyttää oikeastaan aina alkaa maksamaan hotelleista niin paljon ja vielä kun pohjois-suomesta asti pitää tulla Helsinkiin. Ei kukaan haluaisi majoittaa minua yhdeksi yöksi, konserttihan loppuu n 23.00 mutta esim. päivemmälläkin voitaisiin tavata ja nähdä ja sopia =) Voisin jotain maksaa, tai jos joku jopa haluaa niin voin kyllä jäädä koko viikonlopuksi esim. Helsinkiin ja leikityttää lapsiasi jne, niin olis jotain hyötyä sinullekin! Mulla on paljon lastenhoitokokemusta kun opiskelen sosiaalialaa! Ja olen kyllä sosiaalinen eli seurana vain sinullekin =) Olisi kiva jotain verkostoja saada Helsinkiin... =) Jos jotain kiinnostaa niin voin laittaa yhteystietoja, lisää vaikka kamuksi fb:hen :) Ois kiva mahdollisuus nähdä bändi, jos saisi yöpaikan edes tuoksi yhdeksi yöksi :)

Oisko esim Sokos Hotel Vantaalla vielä paikkoja? Siihen pääsee ihan näppärästi junalla. Jos mulla ei olis remppaa, niin olisin voinu majottaakin :)

Höh, harmi! :) Näyttää olevan tuokin hotelli jo täynnä. Eli vielä jos jollain olisi tilaa majoittaa niin pistäkää viestiä! Mutta pitää varmaan tosiaan katsoa enemmän noita Vantaan ja Espoon vaihtoehtoja, jos sieltä joku hotelli löytyisi.

Jos sulle kelpaa yö ohuella patjalla mun työhuoneeni lattialla, niin rekisteröidy ja laita y-viestiä. Mulle on jo yksi bonjovilainen tulossa makkariini nukkumaan, itse nukun olohuoneessa, mutta saan mä tänne työhuoneeseen viriteltyä patjan. Peitto ja tyynyntapainenkin järjestyy. Vantaan puolella asun, joten seutulipun verran eli 4 € joudut bussimatkasta maksamaan niin tänne kuin täältä lauantaina Helsinkiinkin.

*muoks* Ai niin, mulla on koira (joka tosin pysyttelee alakerrassa), joten jos olet koirille allerginen, niin sitten joudut arvioimaan, pärjäätkö allergialääkkeillä.

*toinen muoks* Niin ja mä tulen joka tapauksessa Mannerheimintielle Olympiastadionin hujakoille konsertin päätyttyä tätä toista bonjovilaista vastaan. Helpompi mulle niin kuin alkaa opastamaan tänne meille...bussit kun saattavat olla silloin täynnä ja on ehkä tultava toista reittiä kuin tuota suorinta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Konserttiin tulossa ollaan mekin! Onko kokemusta parkkipaikoista stadikan alueella. Saako auton miten hyvin pysäköityä ja mihin aikaan kannattaisi tulla että tuon auton sinne saisi parkkiin? Tullaan kauempaa eikä meillä ole mahdollisuutta käyttää julkisia.

Konserttiin tulossa ollaan mekin! Onko kokemusta parkkipaikoista stadikan alueella. Saako auton miten hyvin pysäköityä ja mihin aikaan kannattaisi tulla että tuon auton sinne saisi parkkiin? Tullaan kauempaa eikä meillä ole mahdollisuutta käyttää julkisia.

no stadikan ympäriltä ei kannata haaveilla saavansa parkkipaikkaa. Menkää keskustaan ja koittakaa saada Elielin, Forumin tai Stockan-parkkihalliin auto.

Niin vähän ajattelinkin...pitänee lähteä ajoissa että saa etsittyä parkkia ja kuljetusta sit ihan ajan kanssa. Olisko lähempänä mitään muuta parkkista?
Eipä juuri. Helsingin keskustaan ei ole enää vuosiin ollut tarkoituskaan tulla omalla autolla vaan koko alueen liikennejärjestelyissä on lähdetty siitä, että omalla autolla tullaan vain sinne asti, mistä julkinen liikenne alkaa toimia. Katujen varsille pysäköinti on pääsääntöisesti kiellettyä ilman asukaspysäköintikorttia ja Töölö on alueena sellainen, jossa ei ole tarkoituskaan pysäköidä muiden kuin Töölössä asuvien. Helsinkiin on rakennettu joitakin parkkihalleja, joista "tiina" jo mainitsikin. Pasilasta löytyy myös yksi parkkihalli, mutta ei se taida olla sen lähempänä stadikkaa kuin nuo muutkaan. Eli auto parkkihalliin ja sitten joko kävellen tai raitiovaunulla/bussilla stadikalle. Mäntymäen kentällä on jonkin verran maksullisia parkkipaikkoja, mutta syytä mennä sitten hyvissä ajoin, jos mielii sieltä parkkipaikan löytää. "Oven eteen" pysäköiminen on Helsingin keskustassa lähestulkoon mahdotonta.

stadionin ympärille on ihan turha kuvitella tulevansa auton kanssa. siellä on lähettyvillä tällä hetkellä pari muutakin tapahtumaa viikonloppuna joten aikaoiset hermot saa olla jos lähtee autolla liikenteeseen. Hotellit on varattuja kehäkolmosen sisäpuolella, parista luksushotellista löytyy vapaita paikkoja jos on varaa maksaa yli300euroa yöstä.

Miksei muuten ole mahdollisuutta käyttää julkisia? Siis en tarkoittanu koko matkalle vaan esim niin et jättäisitte auton liityntäparkkiin ja tulisitte junalla/metrolla.

Yhteistyössä