H
HelloShitty
Vieras
joka päivä samat lässytykset...millä tavalla se ap:ta kaivelee minkä nimisä tuntemattomat ihmiset on?? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Pitäs vissiin vaihtaa niiden nimiksi vaikkapa Hildegunn ja Vidar ettei vaan tartte kenenkään ihmetellä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mirccu:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:Eka katoin et ompas jännä nimi kun luki että "Mynni" ja seuraavaks vastaan tuli tuplarattaat jossa kaksoset (ilmeisesti) ja niissä luki Yose ja Yamelia.
Siis ihan olivat suomalaisia, kaikki.
Missä on kaikki Antit, Jussit, Pekat ja Maijat????? LAITTAKAA KUNNON NIMIÄ NIILLE LAPSILLE! Musta tuntuu et toi nimikin on nykyää iha joku projekti, pitää olla mahdollisimman erikoinen ja kummallinen. Mut selitäpä nyt sitte elämäs loppuun asti että se nimeni Wille-Pecca kirjoitetaan sitten kaksoisveella ja c:llä...huoh...lapsiparat!
No mitäs se sua haittaa vaikka kaikki ipanat ei ookaan noita sun ehdottamia. Mun mielestä nuo nimet on tylsiä ja ne Mynnit, Yoset ja Yameliat oikeita yksilöitä. mun mielestä on kiva kun kaikki ei oo samannimisiä!
Yksilön lapsesta tekee kyllä ihan muu kuin täysin mauton omituinen nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:ihan sama muiden lapsien nimet...joo, mutta voishan ne edes olla vaikka Jose ja Jamelia niin ei tulis junteilla suomalaisilla lausumisongelmia.
Mun mielestä monet erikoiset nimet on ihan ok (esim ym Adele), mutta kun jotain nimeä pitää vääntämällä vääntää erikoiseksi niin...no jooo...hiukan hymyilyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Pitäs vissiin vaihtaa niiden nimiksi vaikkapa Hildegunn ja Vidar ettei vaan tartte kenenkään ihmetellä :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Pitäs vissiin vaihtaa niiden nimiksi vaikkapa Hildegunn ja Vidar ettei vaan tartte kenenkään ihmetellä :snotty:
![]()
Mut sit niillä ois taas Suomessa väärät nimet :| Teki niin tain näin niin aina menee väärinpäin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Pitäs vissiin vaihtaa niiden nimiksi vaikkapa Hildegunn ja Vidar ettei vaan tartte kenenkään ihmetellä :snotty:
![]()
Mut sit niillä ois taas Suomessa väärät nimet :| Teki niin tain näin niin aina menee väärinpäin :'(
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Sniff :snotty:
Koeta kestää! |O
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:ihan sama muiden lapsien nimet...joo, mutta voishan ne edes olla vaikka Jose ja Jamelia niin ei tulis junteilla suomalaisilla lausumisongelmia.
Mun mielestä monet erikoiset nimet on ihan ok (esim ym Adele), mutta kun jotain nimeä pitää vääntämällä vääntää erikoiseksi niin...no jooo...hiukan hymyilyttää.
No osaisitko edes itse haluasua Josea hoolla, niin kuin nimi oikeasti lausutaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:ihan sama muiden lapsien nimet...joo, mutta voishan ne edes olla vaikka Jose ja Jamelia niin ei tulis junteilla suomalaisilla lausumisongelmia.
No osaisitko edes itse haluasua Josea hoolla, niin kuin nimi oikeasti lausutaan?
Riippuu siitä maasta, jonka kamaralla tallustan. Suomessa jokainen tuntemani Jose lausutaan Jose, ulkomailla tuntemani Joset ovatkin sitten Hoseja... joo mutta mites tuo Yose lausutaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Pakko kysyä ap:ltä, että kelpaakos Otso nimeksi? Vai onko pakko olla Matti tai Pekka?
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Pakko kysyä ap:ltä, että kelpaakos Otso nimeksi? Vai onko pakko olla Matti tai Pekka?
Otso on jees, mutta Ozo ois aika paha
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja mirccu:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:Eka katoin et ompas jännä nimi kun luki että "Mynni" ja seuraavaks vastaan tuli tuplarattaat jossa kaksoset (ilmeisesti) ja niissä luki Yose ja Yamelia.
Siis ihan olivat suomalaisia, kaikki.
Missä on kaikki Antit, Jussit, Pekat ja Maijat????? LAITTAKAA KUNNON NIMIÄ NIILLE LAPSILLE! Musta tuntuu et toi nimikin on nykyää iha joku projekti, pitää olla mahdollisimman erikoinen ja kummallinen. Mut selitäpä nyt sitte elämäs loppuun asti että se nimeni Wille-Pecca kirjoitetaan sitten kaksoisveella ja c:llä...huoh...lapsiparat!
No mitäs se sua haittaa vaikka kaikki ipanat ei ookaan noita sun ehdottamia. Mun mielestä nuo nimet on tylsiä ja ne Mynnit, Yoset ja Yameliat oikeita yksilöitä. mun mielestä on kiva kun kaikki ei oo samannimisiä!
Yksilön lapsesta tekee kyllä ihan muu kuin täysin mauton omituinen nimi.
Joo, joo, kaikki lapset on ihania se on selvä ja yksilöitä of course, mutta onko siinä mitään järkeä et samalla luokalla on monta Emmaa, Ainoa ja Aleksia. Voin omakohtaisesti sanoa, että kun oli neljä samannimistä tyttöä luokalla niin ei paljoa naurattanut kun MINUA ruvettiin kutsumaan jo pikkutyttönä sukunimellä tai jollain muulla (haukkumanimiä käytettiin). Mun mielestä ei ollut kiva olla aina yksilöity sukunimen ensimmäisen kirjaimen mukaan. Olisin halunnut OMAN nimen, jota ei oo kellään muulla. Tai ainakaan monella muulla!!
Alkuperäinen kirjoittaja mirccu:Erityisen herkullisia ovat juuri peri suomalainen arkinen sukunimi + kermakakkukoree etunimi. yök.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Mynni 1kpl. poikia, nimi annettu vuonna 2008
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Jos saisin tytön niin antaisin nimeksi Adele.Monet ulkomaalaiset nimet ovat paljon kauniimpia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joka päivä samat lässytykset...millä tavalla se ap:ta kaivelee minkä nimisä tuntemattomat ihmiset on??![]()