M M Vieras 19.04.2009 #76 Mulla meni hetki mietiskellessä, kun näin rekkarissa nimen : Noomi.... tyttö vai poika...????
K kiilusilmä Vieras 19.04.2009 #77 Alkuperäinen kirjoittaja M: Mulla meni hetki mietiskellessä, kun näin rekkarissa nimen : Noomi.... tyttö vai poika...???? Click to expand... Sehän on nätti nimi, vaikka raamatusta onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja M: Mulla meni hetki mietiskellessä, kun näin rekkarissa nimen : Noomi.... tyttö vai poika...???? Click to expand... Sehän on nätti nimi, vaikka raamatusta onkin.
V vieras Vieras 19.04.2009 #78 Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä: Alkuperäinen kirjoittaja M: Mulla meni hetki mietiskellessä, kun näin rekkarissa nimen : Noomi.... tyttö vai poika...???? Click to expand... Sehän on nätti nimi, vaikka raamatusta onkin. Click to expand... on. äärimmäisen nätti nimi. vaikka meneekin kastiin sormi suuhun ja kova mietintä onko tyttö vai poika.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä: Alkuperäinen kirjoittaja M: Mulla meni hetki mietiskellessä, kun näin rekkarissa nimen : Noomi.... tyttö vai poika...???? Click to expand... Sehän on nätti nimi, vaikka raamatusta onkin. Click to expand... on. äärimmäisen nätti nimi. vaikka meneekin kastiin sormi suuhun ja kova mietintä onko tyttö vai poika.