Breivik saa rakkauskirjeitä vankilaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehesi ei sitten periaatteidensa takia halua puolustaa sinua ja lapsiasi mahdolliselta väkivaltaiselta uhalta ja sinä hyväksyt tämän?

Jos sellainen tilanne tulisi niin kyllä se sitten puolustaisi. Se olisi myös ok mielestäni. Sellaisia tilanteita harvoin tulee vastaan ja mun mielestä itsen- tai toisen puolustaminen EI OLE VÄKIVALTAA vaan itsepuolustusta. Haloo. Turhaan kärjistelet ja provoilet siinä ;)

Jos sellainen tilanne tulisi niin kyllä se sitten puolustaisi. Se olisi myös ok mielestäni. Sellaisia tilanteita harvoin tulee vastaan ja mun mielestä itsen- tai toisen puolustaminen EI OLE VÄKIVALTAA vaan itsepuolustusta. Haloo. Turhaan kärjistelet ja provoilet siinä ;)

En minäkään käynyt ruotuväkeä sen takia, että mulla haluttaa tappaa ryss... eikun vihollisia vaan siksi että osaisin puolustaa itseäni ja läheisiäni.

Itsepuolustuksen oppimiseen on muitakin väyliä kuin intti. Jos ei halua siihen järjestelmään kuulua ja "tukea" niin sanotusti sitä systeemiä.

Epäilemättä on muitakin konstia mutta ihmetyttää tuo että miehesi on pasifisti mutta hyväksyy siltl voimankäytön puolustautumiseen itse valitsemissaan olosuhteissaan.

Mun nokkaan haiskahtaa siltä, että ei huvittanut antaa elämästä muutamaa kuukautta yhteiseen hyvään. Eli käpykaartilainen.

Epäilemättä on muitakin konstia mutta ihmetyttää tuo että miehesi on pasifisti mutta hyväksyy siltl voimankäytön puolustautumiseen itse valitsemissaan olosuhteissaan.

Mun nokkaan haiskahtaa siltä, että ei huvittanut antaa elämästä muutamaa kuukautta yhteiseen hyvään. Eli käpykaartilainen.

No joo joo. Mä tulin tänne ottamaan kantaa siihen, että onko kaikki naiset hullujen murhamiesten ja väkivaltaisten miesten perään. Ja edelleen, ei ole. Se mihin mun mies uskoo ja mihin ei, se ei kuulu tähän nyt ollenkaan, eikä se mulle kuulu sen motiiveja julistella netissä jonkun inttifanaatikon kanssa muutenkaan.

Oikeuslaitos aikanaan määrittelee mikä on väkivaltaa ja mikä itsepuolustusta, et sinä tai miehesi.

Ei miehesi halua puolustaa sinua ja lapsiasi väkivallalta koska ei käynyt inttiä. Miehesi aikoo seurata katseella vierestä kun vieraan vallan sotilaat joukkoraiskaavat sinut.

Toistan kerran itseäni ja sitten lähden kuulkaa sienestämään. Mä tulin tänne ottamaan kantaa siihen, että onko kaikki naiset hullujen murhamiesten ja väkivaltaisten miesten perään. Ja edelleen, ei ole. Se mihin mun mies uskoo ja mihin ei, se ei kuulu tähän nyt ollenkaan.

Ai tavallinen suomalainen mies joka haluaa käymällä intin ennaltaehkäistä suomalaisiin naisiin ja lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa on joidenkin palstalaisten, lue sivarien akkojen, mielestä "fanaatikkoja".

Kai te sitten samalla logiikalla kieltäydytte myös poliisien tarjoamasta suojelusta, koska sekin perustuu väkivaltaan?

• Tykkää
Reactions: har mi

Yhteistyössä