Briot vai Emmaljungat ja miksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli on tullut ajankohtaiseksi ruveta kattelemaan vaunuja ja nyt päällimmäisenä on, että Briot vai Emmaljungat ja miksi? Kiitos! Ja saako kysyä, että minkä malliset vaunut olisi kummaltakin valmistajalta parhaimmat?

Meillä on Brio Kombit ja aiemmin oli Brio Novat. Kombit on paremmat, koska niiden kuomukiinnitys on parempi.

En keksi mitään haukuttavaa...niiden ainoa miinus on se, että ne eivät ole tuplarattaat joita siis nyt tarvitsemme, kuin pieniä on 2 :D

Tuplina meillä on Emmaljungat jotka ovat muutoin kivat, mutta niiden selkätukien säätö reistailee...niitä pitää aina vähän tuupata.

Ilman mitään kokemusta vaunuista ottaisin emmaljungat koska tuntuvat tukevammilta ja näyttävät paremmilta. Brioissa on rumat värit mutta ne on vähän halvemmat. Emmaljungalla on enemmän vaihtoehtoja erilaisiin tarpeisiin.

Briot ehdottomasti. Emmaljungat on jäykemmät käännellä ja siksi epäkäytännöllisemmät. niin makuasoita nämä mistä tykkää ja mikä on omaan käteen sopivat. Mutta minä annan pisteen tosiaan Briolla. Meillä on ollu tai on käytössä Brio Kombit ja pois en antaisi niin ihanat.

Briot ehdottomasti. Emmaljungat on jäykemmät käännellä ja siksi epäkäytännöllisemmät. niin makuasoita nämä mistä tykkää ja mikä on omaan käteen sopivat. Mutta minä annan pisteen tosiaan Briolla. Meillä on ollu tai on käytössä Brio Kombit ja pois en antaisi niin ihanat.

No eiköhän tuo riipu ihan mallista. :D Mulla meinaan on päinvastaista kokemusta, johtuen siitä, et mun siskon briot on 6 kg painavammat kuin mun city crossit. =)

Mulla on ollu sekä että ja kyllä mä oon emmaljungan kannalla. meillä ainaki briot oli sellaiset natkut ettei tosikaan, vaikka uutena ostettiin. Niistä irtoili osia koko ajan ja ne oli kauheen löysät käteen. emmaljungat on ihan eri maata, tukevat,napakat ja kätevät. Ja citycrossit esim on kevyemmät kuin brion kärryt.

Yhteistyössä