A
ap
Vieras
nyt kaivattais jelppiä.elikkäs kun ollaan siirtämässä kasvot menosuuntaan ja istuin heiluu aika lailla silti.kuuluuko olla näin?vai onko tarkempia ohjeita jossain hankittavana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mä kiristän sen niin,että laitan polven päälle ja vedän vyön kireään,kun päästää irti niin ei mun mielestä heilu pahemmin.Mutta onhan se niin,että ei sitä yhtä kireään saa kuin mitä selkämenosuuntaan saa.
Niin joo ja laitan sen vyön aina edestä sisään,seläntakaa kiertää ja taas edestä ulos ja kiinni,menee kireämmälle kuin toisinpäin laittaen.
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen TWE:n omistaja:Heiluu aina. Kumpaankin suuntaan asennettaessa. Siksi kaikki käännettävät istuimet ovat olleet surkeita testeissä. Ne eivät toimi kylkikolareissa laisinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja assi:Alkuperäinen kirjoittaja Entinen TWE:n omistaja:Heiluu aina. Kumpaankin suuntaan asennettaessa. Siksi kaikki käännettävät istuimet ovat olleet surkeita testeissä. Ne eivät toimi kylkikolareissa laisinkaan.
väärin sitte laitettu.. tai vaan liian löysälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mä kiristän sen niin,että laitan polven päälle ja vedän vyön kireään,kun päästää irti niin ei mun mielestä heilu pahemmin.Mutta onhan se niin,että ei sitä yhtä kireään saa kuin mitä selkämenosuuntaan saa.
Niin joo ja laitan sen vyön aina edestä sisään,seläntakaa kiertää ja taas edestä ulos ja kiinni,menee kireämmälle kuin toisinpäin laittaen.
Onkohan tää nyt yhtään sen turvallisempi tapa kun eihän sitä noin kuulu laittaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mä kiristän sen niin,että laitan polven päälle ja vedän vyön kireään,kun päästää irti niin ei mun mielestä heilu pahemmin.Mutta onhan se niin,että ei sitä yhtä kireään saa kuin mitä selkämenosuuntaan saa.
Niin joo ja laitan sen vyön aina edestä sisään,seläntakaa kiertää ja taas edestä ulos ja kiinni,menee kireämmälle kuin toisinpäin laittaen.
Onkohan tää nyt yhtään sen turvallisempi tapa kun eihän sitä noin kuulu laittaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mä kiristän sen niin,että laitan polven päälle ja vedän vyön kireään,kun päästää irti niin ei mun mielestä heilu pahemmin.Mutta onhan se niin,että ei sitä yhtä kireään saa kuin mitä selkämenosuuntaan saa.
Niin joo ja laitan sen vyön aina edestä sisään,seläntakaa kiertää ja taas edestä ulos ja kiinni,menee kireämmälle kuin toisinpäin laittaen.
Onkohan tää nyt yhtään sen turvallisempi tapa kun eihän sitä noin kuulu laittaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mä kiristän sen niin,että laitan polven päälle ja vedän vyön kireään,kun päästää irti niin ei mun mielestä heilu pahemmin.Mutta onhan se niin,että ei sitä yhtä kireään saa kuin mitä selkämenosuuntaan saa.
Niin joo ja laitan sen vyön aina edestä sisään,seläntakaa kiertää ja taas edestä ulos ja kiinni,menee kireämmälle kuin toisinpäin laittaen.
Onkohan tää nyt yhtään sen turvallisempi tapa kun eihän sitä noin kuulu laittaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:two-way eliten voi laittaa niin monella tavalla kiinni, että mitä tapaa olet käyttänyt?
Meillä ei ainakaan heilu.
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mä kiristän sen niin,että laitan polven päälle ja vedän vyön kireään,kun päästää irti niin ei mun mielestä heilu pahemmin.Mutta onhan se niin,että ei sitä yhtä kireään saa kuin mitä selkämenosuuntaan saa.
Niin joo ja laitan sen vyön aina edestä sisään,seläntakaa kiertää ja taas edestä ulos ja kiinni,menee kireämmälle kuin toisinpäin laittaen.
Onkohan tää nyt yhtään sen turvallisempi tapa kun eihän sitä noin kuulu laittaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä auto teillä käytössä? mahtaako tuo istuin mahtua farmari-golfiin?
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:two-way eliten voi laittaa niin monella tavalla kiinni, että mitä tapaa olet käyttänyt?
Meillä ei ainakaan heilu.
No EI todellakaan voi !! Kun istuin laitetaan kasvot menosuuntaan, auton turvavyö PITÄÄ laittaa ensin päältä sinne reikään, istuimen takaa kiertää, tulee toisesta aukosta taas istuimen päälle ja sit vyö lukkoon kiinni. Ja todellakin polvella painetaan ja kiristetään kunnolla tiukalle se vyö.
Jos istuinta ei asenna oikein, on sama onko sitä ollenkaan tai ehkä jopa pahempi kolaritilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oiskohan niin että meillä nyt isäntä asentanut väärin sen sinne.taidampa lähtee kattomaan....elikkäs edestä sisään ja istuimen takaa ja ulos ja kiristys...ja polvella painaen kiristämään
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:two-way eliten voi laittaa niin monella tavalla kiinni, että mitä tapaa olet käyttänyt?
Meillä ei ainakaan heilu.
No EI todellakaan voi !! Kun istuin laitetaan kasvot menosuuntaan, auton turvavyö PITÄÄ laittaa ensin päältä sinne reikään, istuimen takaa kiertää, tulee toisesta aukosta taas istuimen päälle ja sit vyö lukkoon kiinni. Ja todellakin polvella painetaan ja kiristetään kunnolla tiukalle se vyö.
Jos istuinta ei asenna oikein, on sama onko sitä ollenkaan tai ehkä jopa pahempi kolaritilanteessa.
Eikö voi? 2-piste vyöllä, 3-piste vyöllä: eteen, taakse keskipaikalle tai sivupaikoille niin että lapsi laitetaan TWE 5-pistevöillä tai niin että se on turvavyöistuimena.