H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aivan:Hmm..
Mun mielestani tässä jutussa on kovin kummallista se seikka, että Britneystä on aivan kamalan monta lehtijuttua ollut viime aikoina, varsinkin paparazzien toimesta, mutta K.F:stä on yhtäkkiä tullut puhdastakin puhtaampi pulmunen...
Mua käy sääliksi ne lapset ihan isänsäkin huostassa..
Ja Britneystä itsestään vielä.. mun mielestäni hän kaipaa kaiken mhdollisen tuen mitä vaan voi saada, ei jahtaavia paparazzeja peräänsä siitä sekunnista, kun kotiovensa aukaisee. Nuo paparazzit ovat kyllä sellaisia raadonsyöjiä, ettei tosikaan..
Alkuperäinen kirjoittaja mii:jaa no musta ei ole mitenkään hauskaa nauraa toisen surulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei mua ainakaan naurata tämä yhtään. En ole mikään suuri Britney fani, mutta kyllä toivon hänen saavan apua ja ajan myötä saavan yhteishuoltajuuden.
Kävihän Whitney Houstonkin pohjalla, mutta hän nousi sieltä ja hänen elämänsä on ilmeisesti mallillaan.
Kenellekään ei ole apua siitä, että nauretaan ja haukutaan päihderiippuvaiselle vanhemmalle. Apua ja tukea sellainen ihminen tarvitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei mua ainakaan naurata tämä yhtään. En ole mikään suuri Britney fani, mutta kyllä toivon hänen saavan apua ja ajan myötä saavan yhteishuoltajuuden.
Kävihän Whitney Houstonkin pohjalla, mutta hän nousi sieltä ja hänen elämänsä on ilmeisesti mallillaan.
Kenellekään ei ole apua siitä, että nauretaan ja haukutaan päihderiippuvaiselle vanhemmalle. Apua ja tukea sellainen ihminen tarvitsee.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1441516
Tässä se elämä onkin mallillaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kenellekään ei ole apua siitä, että nauretaan ja haukutaan päihderiippuvaiselle vanhemmalle. Apua ja tukea sellainen ihminen tarvitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kenellekään ei ole apua siitä, että nauretaan ja haukutaan päihderiippuvaiselle vanhemmalle. Apua ja tukea sellainen ihminen tarvitsee.
Nauramisesta ja haukkumisesta olen samaa mieltä. Mutta ei ketään voi tukea ja auttaa, jos apu ei kelpaa... :/
Ja vaikka apu kelpaisikin, niin vie aikaa kunnes ihminen toipuu siihen kuntoon että kykenee taas vanhemmuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja joo :Juhlikoot nyt perkiliisti kun muksut menetti.Ois luulut sen akankin miettivän taistella piokiensa puolesta.Mutta kun ei niin ei.Huume ja juhlimiset poikia tärkeempiä.Oli hyvä että isä sai pojan.Hakis vielä mies oikean naisystävämallin joka näyttäis äidin mallia.Mun ukko oli erimieltä.Olin Britneysin oikeus saada pojat.Jo on mun ukko tyhmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei mua ainakaan naurata tämä yhtään. En ole mikään suuri Britney fani, mutta kyllä toivon hänen saavan apua ja ajan myötä saavan yhteishuoltajuuden.