Britney voi keskittyä juhlimiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen oikeuden päätöstä Britney liikkui useassa paikassa poikiensa kera ja käyttäytyi esimerkillisen äidin tavoin - pitkästä aikaa. Sunnuntaina hän muun muassa lounasti poikiensa kanssa Malibussa.

Hän näytti hyvinvoivalta ja viihtyi hyvin poikiensa kanssa, ravintolan omistaja kertoi People-lehdelle.

Kuinkahan kauan tuota olisi jatkunut?Siihen asti jos olisi tullut päätös että lapset jaa äidille..

Säännöllisesti huumetesteissä

Lasten menetys oli valtava takaisku päihdeongelmista kärsineelle Britneylle, joka on yrittänyt epätoivoisesti jo pitkään päästä takaisin jaloilleen moninaisten ongelmien jälkeen.

Britney on esiintynyt viime aikoina julkisuudessa sekavana ja itkuisena ja hän on joutunut käymään myös säännöllisesti testeissä, joissa on valvottu hänen epäiltyä huumeidenkäyttöään.

IL

Ei mua ainakaan naurata tämä yhtään. En ole mikään suuri Britney fani, mutta kyllä toivon hänen saavan apua ja ajan myötä saavan yhteishuoltajuuden.

Kävihän Whitney Houstonkin pohjalla, mutta hän nousi sieltä ja hänen elämänsä on ilmeisesti mallillaan.

Kenellekään ei ole apua siitä, että nauretaan ja haukutaan päihderiippuvaiselle vanhemmalle. Apua ja tukea sellainen ihminen tarvitsee.

Hmm..

Mun mielestani tässä jutussa on kovin kummallista se seikka, että Britneystä on aivan kamalan monta lehtijuttua ollut viime aikoina, varsinkin paparazzien toimesta, mutta K.F:stä on yhtäkkiä tullut puhdastakin puhtaampi pulmunen...

Mua käy sääliksi ne lapset ihan isänsäkin huostassa..

Ja Britneystä itsestään vielä.. mun mielestäni hän kaipaa kaiken mhdollisen tuen mitä vaan voi saada, ei jahtaavia paparazzeja peräänsä siitä sekunnista, kun kotiovensa aukaisee. Nuo paparazzit ovat kyllä sellaisia raadonsyöjiä, ettei tosikaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Aivan:
Hmm..

Mun mielestani tässä jutussa on kovin kummallista se seikka, että Britneystä on aivan kamalan monta lehtijuttua ollut viime aikoina, varsinkin paparazzien toimesta, mutta K.F:stä on yhtäkkiä tullut puhdastakin puhtaampi pulmunen...

Mua käy sääliksi ne lapset ihan isänsäkin huostassa..

Ja Britneystä itsestään vielä.. mun mielestäni hän kaipaa kaiken mhdollisen tuen mitä vaan voi saada, ei jahtaavia paparazzeja peräänsä siitä sekunnista, kun kotiovensa aukaisee. Nuo paparazzit ovat kyllä sellaisia raadonsyöjiä, ettei tosikaan..

Ainakin aiemmin lehtijuttujen perusteella se Kevin oli kaikkea muuta kuin sopiva isäksi... :kieh: :kieh:

Prinsessa Diana on surullisen kuuluisa esimerkki mihin paparazzien jahtaus saattaa johtaa :| :|

Juhlikoot nyt perkiliisti kun muksut menetti.Ois luulut sen akankin miettivän taistella piokiensa puolesta.Mutta kun ei niin ei.Huume ja juhlimiset poikia tärkeempiä.Oli hyvä että isä sai pojan.Hakis vielä mies oikean naisystävämallin joka näyttäis äidin mallia.Mun ukko oli erimieltä.Olin Britneysin oikeus saada pojat.Jo on mun ukko tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Ei mua ainakaan naurata tämä yhtään. En ole mikään suuri Britney fani, mutta kyllä toivon hänen saavan apua ja ajan myötä saavan yhteishuoltajuuden.

Kävihän Whitney Houstonkin pohjalla, mutta hän nousi sieltä ja hänen elämänsä on ilmeisesti mallillaan.

Kenellekään ei ole apua siitä, että nauretaan ja haukutaan päihderiippuvaiselle vanhemmalle. Apua ja tukea sellainen ihminen tarvitsee.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1441516

Tässä se elämä onkin mallillaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Tässä se elämä onkin mallillaan!

Whitney Houstonin koti kuin huumeluola
1.10.2007 23:28

Huumevieroituksessa useaan otteeseen olleen laulaja Whitney Houstonin, 44, elämä on jälleen huumehöyryistä.

Houstonin kälyn Tina Brownin ottamat valokuvat kertovat, että ainakin entisen kultakurkun kylpyhuone on kuin huumeluola. Lavuaarin ympäriltä löytyvät tyhjien oluttölkkien lisäksi myös jälkiä kokaiinin ja crackin käytöstä.

- Tina Brownin mukaan Whitney lukitsi itsensä kotiinsa päiväkausiksi ennen sotkun syntymistä. Brown kertoo, että tähden huumeidenkäyttö on jälleen päivittäistä. Lähipiiri pelkääkin, että Houston ottaa yliannostuksen.

Whitney nähtiin huomattavasti paremmassa kunnossa sen jälkeen, kun tämä erosi miehestään Bobby Brownista viime vuonna. Tänä keväänä Whitneylle myönnettiin jopa pariskunnan tyttären Bobbi Christinan huoltajuus.

Huumeet ja väkivalta tulivat osaksi Whitneyn elämää tämän avioiduttua hulttiona pidetyn Brownin kanssa.

Lasten kannalta varmaan parempi näin. Ei huumeilla, viinalla ja pillereillä päänsä sekaisin vetävä äiti voi olla kelvollinen äiti lapsilleen. Isästä en tiedä, tuskin se kovin kamala voi olla jos kerran oikeus katsoi hänen olevan kelvollinen huoltaja lapsille.

Nauramisesta ja haukkumisesta olen samaa mieltä. Mutta ei ketään voi tukea ja auttaa, jos apu ei kelpaa... :/
Ja vaikka apu kelpaisikin, niin vie aikaa kunnes ihminen toipuu siihen kuntoon että kykenee taas vanhemmuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

Nauramisesta ja haukkumisesta olen samaa mieltä. Mutta ei ketään voi tukea ja auttaa, jos apu ei kelpaa... :/
Ja vaikka apu kelpaisikin, niin vie aikaa kunnes ihminen toipuu siihen kuntoon että kykenee taas vanhemmuuteen.

Kyllä tiedän, että ei voi auttaa jos toinen ei halua apua. Exän äiti on tällainen ihminen, on juonut varmaan saman verran kuin mulla on ikää. Likka ei edes tunnista tätä toista mummuaan, kun ei olla tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo :
Juhlikoot nyt perkiliisti kun muksut menetti.Ois luulut sen akankin miettivän taistella piokiensa puolesta.Mutta kun ei niin ei.Huume ja juhlimiset poikia tärkeempiä.Oli hyvä että isä sai pojan.Hakis vielä mies oikean naisystävämallin joka näyttäis äidin mallia.Mun ukko oli erimieltä.Olin Britneysin oikeus saada pojat.Jo on mun ukko tyhmä.

Täysin päivastaista mieltä. Kannattaisi kai ensiin mietti ne lähtökohdat ja sitten vasta tuomita jo nyt edes tuomita pitää. Joskus se elämä vie.

On tosi surullista, ettei äiti omien ongelmiensa vuoksi voi huolehtia lapsistaan, mutta varmasti parempi näin lasten kannalta. Kunpa saisivat kivoja, turvallisia hoitajia tai vaikka jonkin sijaisperheen avuksi kasvatuksessa. Lykkyä tykö vaan heille kaikille !

Toisen epäonni on toisen onni, niinkö? Onko siinä jotakin huvittavaa?
Kukaan ei mun mielestäni hyödy siitä jos jotakuta sorsitaan tavalla tai toisella. Aikuiset ihmiset, voi helv..

Mun mielestä toi ei oo mitenkään hauskaa. Minulla on saman ikäerolla olevat lapset, ja saman ikäinen olen ja jos mulla juoksis koko ajan jotain paparazzeja perässä, ja koko ajan saat kuulla ja nähdä lehdissä mitä teet ja missä. niin kyllä siinä pimahtais helpostikkin. Siinä mielessä on hyvä että lapset pääsevät pois britneyn huomasta, että pääsevät turvalliseen ympäristöön ja nyt britney saa levätä ja koota itsensä rauhassa, jos siihen pystyy/haluaa!

en mä oikein tiedä siitä mallillaan olosta sitten kumminkaan :whistle:

Eikös tää neiti ollu jo jossain vieroituksessa? Se tais mennä penkin alle..

Musta on ihan hyvä et lapset menee isällensä siksi aikaa kunnes äiti saa niskasta kiinni itteensä.

ja eipä siit kevinist oo ollu mitää juttua pitkään aikaan missää lehdis, toisin kuten tästä neitokaisesta.. Milloin on ollu naula päässä ilman housuja ja samalla vilautellut "broileriaan"..

kyllä skarppaus olis kohillaan....

Yhteistyössä