burana ei vie kipua..mitäs sitä sit vois kokeilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
hammas poistettu. vaikka sanoin jo etukäteen lääkärille ettei burana auta ni se silti määräs 600 buranaa. oon ottanu jo monta niitä,eikä mitään vaikutusta.
reseptiä ei näihin aikoihin en'' taida mistään saada. ilman reseptiä ei varmaan saa mitään hyvää?

Kun multa leikattiin 2 viisuria kerralla, niin sain reseptin buranaan. Illalla itkin jälkikivuista ja marssin terveyskeskukseen. Sain reseptin Panacodia. Käskettiin ottamaan aina yksi Panacod ja yksi burana. Tuolla yhdistelmällä kipu hellitti.

Käy huomenna pyytämässä reseptiä Panacoodin. :)

Voit kokeilla ottaa niiden Buranoiden lisäksi 2 kpl 500 mg paracetamol tablettia kolmasti päivässä. Ja ne Buranat tietysti sen kolmasti päivässä myös. Niitä voi siis ottaa yhtä aikaa. paracetamolhan (esim. Panadol) ei ole kovin hyvä kipulääke, mutta Buranan kanssa siitä on yleensä lisäapua.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
En suosittele ottamaan samanaikaisesti muita särkylääkkeitä joissa on eri vaikuttava aine.

Eipä niin, paitsi että voi ottaa samaan aikaan esim. Buranaa ja Panadolia tai Panacodia. Panacod ja Burana on hyvä yhdistelmä, mutta kodeiinia on syytä käyttää vain hyvin lyhytaikaisesti. Kodeiinia ja parasetamolia sisältävä Panacod on reseptilääke.

En suosittele ottamaan samanaikaisesti muita särkylääkkeitä joissa on eri vaikuttava aine.

ööh, en tajua tätä kommenttiasi. Ennemmin noin että eri vaikuttava aine ja annostus oikea kuin että vetää Buranaa yli annostussuositusten??!? Esim. leikkauksen jälkeen minulle annettiin monta päivää ibuprofeiinia ja parasetamolia. Ja juu, yhtäaikaa.

burana kiintiö on täynnä tältäpäivältä. oon ottanu jo sen kolmekertaa.
sattuu ihan sikana ja terveyskeskus on kiinni. taysiin ei oteta kun hengenhädässä olevia.
meillä on kaapissa buranaa,panadolia,ibumaxia eikä muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mieheltä löyty tän nimistä kun DICLOFENAC joka on reseptilääke.
kuvaus tuntu sellaselta että taidan kokeilla sitä. ei tän kivun kanssa voi olla.

ennemmin päivystykseen hakee kipulääkettä.
Ei toisen reseptilääkkeitä saa syödä, ties millaset sivuvaikutukset tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja määh:

ööh, en tajua tätä kommenttiasi. Ennemmin noin että eri vaikuttava aine ja annostus oikea kuin että vetää Buranaa yli annostussuositusten??!? Esim. leikkauksen jälkeen minulle annettiin monta päivää ibuprofeiinia ja parasetamolia. Ja juu, yhtäaikaa.

Mä en ole ainakaan lukenut kemiaa niin pitkälle että osaisin itsehoitotuotteista miksata itselleni sopivan annoksen esimerkiksi naprokseenia ja ibuprofeenia. Totta kai se on eri asia jos lääkäri nimenomaan määrää :headwall: :headwall: Ap ei tainnut olla menossa lääkäriin?

kuvaus tuntu sellaselta että taidan kokeilla sitä. ei tän kivun kanssa voi olla.

toi on se jonka pitais paremmin auttaa tohon vaivaan kuin burana

no toivottavasti en saa mitään kipulääkkeiden yliannostusta.
sit tulis jokatapauksessa se tays reissu.
oli kyllä viimenen kerta kun multa revitään hammasta ilman kunnollisia kipulääkkeitä. varsinkin kun erikseen mainitse ettei burana auta mitään.
toivottavasti kivut hellittää huomenna.

burana kiintiö on täynnä tältäpäivältä. oon ottanu jo sen kolmekertaa.
sattuu ihan sikana ja terveyskeskus on kiinni. taysiin ei oteta kun hengenhädässä olevia.
meillä on kaapissa buranaa,panadolia,ibumaxia eikä muuta.

Ibumax = burana. Parasetamoli ei ole tulehduskipulääke, joten sitä voi ottaa ibuprofeenin (Burana, Ibumax, Ibuxin, Ibusal...) kanssa huoletta, kunhan muistaa noudattaa annettua ohjetta kuitenkin. Parasetamoli (Panadol, Panacod, Paramax etc) on kuitenkin maksatoksinen.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:

toi on se jonka pitais paremmin auttaa tohon vaivaan kuin burana

Älä mene ottamaan, koska ei ole tarkotettu tuon tyyliseen särkyyn ja olet jo ottanu ibuprofeenia kiintiön täyteen. Kyseessä on kuitenkin reumavaivoihin etc auttava tulehduskipulääke.

Yhteistyössä