Olisi kiva, jos voit lähettää kuvia meille Buzzauksesta.
Kuvat voit lähettää osoitteeseen
pääsin ensimmäiseen juttuun mukaan.....paketti on tänne päin jo tulossa mitä toi tarkoittaa että pitää ottaa kuvia?
Mites mä käytännössä toimin? annan tutuille niitä juomia ja pyydän heitä maistamaan niitä ja kommentit?
Mistäs mä kuvia otan? Niistä kun juovat tuotetta?
Kuvat voit lähettää osoitteeseen
pääsin ensimmäiseen juttuun mukaan.....paketti on tänne päin jo tulossa mitä toi tarkoittaa että pitää ottaa kuvia?
Mites mä käytännössä toimin? annan tutuille niitä juomia ja pyydän heitä maistamaan niitä ja kommentit?
Mistäs mä kuvia otan? Niistä kun juovat tuotetta?