buzzauksesta kuvia? mitä tarkoittaa

juurakon hulda

Aktiivinen jäsen
08.02.2008
2 553
0
36
Olisi kiva, jos voit lähettää kuvia meille Buzzauksesta.
Kuvat voit lähettää osoitteeseen
pääsin ensimmäiseen juttuun mukaan.....paketti on tänne päin jo tulossa mitä toi tarkoittaa että pitää ottaa kuvia?
Mites mä käytännössä toimin? annan tutuille niitä juomia ja pyydän heitä maistamaan niitä ja kommentit?
Mistäs mä kuvia otan? Niistä kun juovat tuotetta?
 
Varmaan voit itse päättää missä tilanteessa kuvan haluat ottaa. Jos esim. pidät illan istujaisia joissa buzzaat, tms. Muista kysyä lupa henkilöltä josta aiot kuvan ottaa että saatko lähettää ja kerrto mihin tarkoitukseen olet kuva ottamassa. Itse en ikävä kyllä ole pystynyt vielä buzzauksiani kuvaamaan ja lähettämään kuvia.
 
Mä oon ollu jo aika useassa mukana,mutta en oo kertaakaan kuvia ottanu ku eivät kerro mihin niitä käyttävät.
Laitoinkin kyselyä just meneen et pitävätkö ne itellään vai saattaako olla et käyttävät niitä tuotteen mainonnassa tms. jota en todellakaan halua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä oon ollu jo aika useassa mukana,mutta en oo kertaakaan kuvia ottanu ku eivät kerro mihin niitä käyttävät.
Laitoinkin kyselyä just meneen et pitävätkö ne itellään vai saattaako olla et käyttävät niitä tuotteen mainonnassa tms. jota en todellakaan halua.

Minkä verran tuotteita tulee ja onko ne jotenkin kerta-annos paketteja eli onko niitä helppo jakaa ihmisille?
 
no mulle tuli viime viikolla malaco truly karkkipusseja 19kpl..ensviikolla pitäis tulla kans noi juomat ja hammastahnaa..mun mielestä noita knorr vie kidzejä tulee 6x3.
itse otin kuvia,kun esittelin karkkeja muutamalle ja he niitä siinä napostelivat,mut en ole vielä lähettänyt niitä..ja nyt en taida edes laittaa,jos ei kerran tiedä mihin tarkoitukseen en menee!
 
Eli siis heille joille annan tuotteita esim nyt noi juomat niin heidän kommentit ylös ja raportoin tuonne, omin sanoin vai tuleeko sieltä jokin valmis kyselypohja?
Pitääkö maistajien tiedot raportoida (henkilötiedot)?
 
ei maistajista tarvi olla mitään tietoja.ja valmis kysely pohja tulee..jotain siihen tyyliin..montako osallistui,mitä tykkäsitte,aikooko ostaa tulevaisuudessa,paketin ulkonäköä,paketin toimituksesta kysytään ja joitakin juttuja selitetään ominsanoin joihinkin vain rasteja
 

Yhteistyössä