byäää mä en pääse facebookiin ruokkiin mun ravintolatyöntekijöitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
:'( :'( :'(

"Account Unavailable

Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience."

tyhmä naamakirja.
pääseekö muut??

Pääsin poimimaan kirsikoita ja lypsämään lehmät, ja tappamaan kilpailevan jengin ja ryöstämään elektroniikkakaupan, mut ravintolatyöntekijöitä ei tullu vastaan :D

Eilen illalla ei toiminu kunnolla mulla. Kirjautumaan pääsin mut muuten...

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
sellainen restaurant city-peli, oon ihan koukussa :D

no nyt sinä varmaan osaatkin neuvoa.. ku mun työntekijät vaan seisoo valkean harmaina paikallaan , ei tarjoile ei kokkaa... ennen oli prosentit yli 30 nyt on 4% ( se peukku juttu siis siinä ylhäällä). ja ne on levänny ja ruokittu. mut miks ne ei tee mitään???????

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

no nyt sinä varmaan osaatkin neuvoa.. ku mun työntekijät vaan seisoo valkean harmaina paikallaan , ei tarjoile ei kokkaa... ennen oli prosentit yli 30 nyt on 4% ( se peukku juttu siis siinä ylhäällä). ja ne on levänny ja ruokittu. mut miks ne ei tee mitään???????

:o outoo. käyks sulla asiakkaita?? et oo vahingossa laittanu oven eteen mitää? onks niille kaikille valittu oma hommansa, niille työntekijöille? en kyl yhtää tiedä mikä vois olla :|

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

:o outoo. käyks sulla asiakkaita?? et oo vahingossa laittanu oven eteen mitää? onks niille kaikille valittu oma hommansa, niille työntekijöille? en kyl yhtää tiedä mikä vois olla :|

juu, ovi on auki, joku aina tulee ja hetken istuu.. sitte näytää punasta peukkua kun mitään ei tapahdu. ton takia kyllästyin koko peliin. mut onnneks on farmville:)

Yhteistyössä