Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Hmm...jos hankkisit elämän?
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:sellainen restaurant city-peli, oon ihan koukussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:sellainen restaurant city-peli, oon ihan koukussa![]()
no nyt sinä varmaan osaatkin neuvoa.. ku mun työntekijät vaan seisoo valkean harmaina paikallaan , ei tarjoile ei kokkaa... ennen oli prosentit yli 30 nyt on 4% ( se peukku juttu siis siinä ylhäällä). ja ne on levänny ja ruokittu. mut miks ne ei tee mitään???????
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:sellainen restaurant city-peli, oon ihan koukussa![]()
no nyt sinä varmaan osaatkin neuvoa.. ku mun työntekijät vaan seisoo valkean harmaina paikallaan , ei tarjoile ei kokkaa... ennen oli prosentit yli 30 nyt on 4% ( se peukku juttu siis siinä ylhäällä). ja ne on levänny ja ruokittu. mut miks ne ei tee mitään???????
outoo. käyks sulla asiakkaita?? et oo vahingossa laittanu oven eteen mitää? onks niille kaikille valittu oma hommansa, niille työntekijöille? en kyl yhtää tiedä mikä vois olla :|