Cerazette -kokemuksia? Todella pitkä kierto, menkat jää pois vai raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3xmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3xmama

Vieras
Elikäs löytyykö kokemuksia kyseisistä pillereistä joltain joka jo syönyt niitä pidemmän aikaa? Itse olen popsinut noita kuopuksen jälkitarkastuksesta asti eli noin 1v4kk.
Imetysaikana menkkoja ei aluksi tullut, imetysken vähennyttyä ja loputtua tuli muutama pitkä kierto 35-49 päivää ja sen jälkeen ovat lyhentyneet. Puolen vuoden sisällä on ollut 30,18,13,27,11,13 ja 17 päivää kiertoja, ja lisäksi tämän kierron 17.päivä yhden päivän tuhruvuoto, ja kierto on tällä hetkellä jo 44 päivää eikä menkkoja näy.
Yleensä syön pillerit todella tarkasti (kännykkä hälyttää, niin otan pillerin), mutta alkukierrosta (kierron 8.päivä) oltiin reissussa ja pillerit jäi kotiin, niin heittoa tuli noin 5 tuntia. Ja joo, kyllä noiden selosteen mukaan pitäisi kestää tuollainen heitto, mutta tää pitkä kierto piiiitkään aikaan pistää miettimään.. Raskaustestit näyttivät negatiivista päivillä 38 ja 41. Onkohan kuitenkin vielä raskauden mahdollisuus?

Onko jollain jääneet menkat kokonaan pois yli vuoden popsimisen jälkeen? Tätä enemmän kuin toivoisin.. mutta jatkuva epätietoisuus on todella ärsyttävää. Neljäs lapsi tähän elämäntilanteeseen ei ole ihan paras mahdollinen tapahtuma. Muuten nuo pillerit ovat vaan sopieet niin hyvin, kun mitään sivuoireita tms ei ole ollut epäsäännöllisten kiertojen lisäksi.

Mulla tuli Cerazettejen kanssa noita että jäi yhet menkat pois välistä, tai että joskus "menkat" oli vaan pari tippaa yhtenä päivänä.

En tiiä mistä johtu, korjaantu merkin vaihdolla.

Mä alotin Cerazeten syömisen sen 2kk synnytyksen jälkeen ja lopetin ne tuossa n. 1,5kk sitte, niitä ehdin syömään n. 3vuotta ja lopetuksen syy oli kun kuukautiset hävis kokonaan.
Koko tämän 3 vuoden ajan oli tooooosi epäsäännöllinen kierto, jos sitä edes saattoi kierroksi sanoa, joskus oli menkat ja joskus taas pidempikin tauko....
Lääkäri suositteli että välillä pitää ihan jonkusen kuukauden taukoa ja jatkaa sitten taas niiden popsimista kun kierto on normalisoitunut.

Yhteistyössä