cerazette pillerit ja outo vuoto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilijonkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilijonkka

Vieras
aloitin cerzette pillerit 2vko sitten ja toissa päivänä tuli vähän veristä vuotoa,eilen ei enää tullut,mutta tänään tulee taas&lievää menkkamaista kipuilua.Aiemmin ei oo tollasta ollut,vaikka cerazetet on olleet käytössä joka raskauden jälkeen...

Juu, kuulunee asiaan, Itse vuodin kaksi viikkoa aloituksesta yhteen menoon. Sitte seuraavat kuukautiset tuli myöhässä. Nyt joka kahden viikon välein vuotaa tai tiputtelee :( Ei kiva ei...

mulle ne kävi hyvin ekat 5kk eli ei pienintäkään vuotoa, mutta sitten kun alkoi vuodot niin saattoi vuotaa viikon muutama päivä taukoa ja taas viikon vuoto sit olikin jo menkkojen aika ja taas vuos ja taas muutama päivä taukoa...

Mä alotin 6 viikkoa synnytyksen jälkeen nuo kyseiset pillerit ja noin pari viikkoa meni ja mulla alkoi vuoto. Ihan samanlaista, just ku luulit loppuvan ni taas alko ja kaks viikkoo se vuoto kesti. Kipuja oli myös. Noihin pillereihin voi kuulua kyseiset oireet ihan hyvin. Vuodon loppumisen jälkeen mulle ei sit menkkoja tullutkaan ennenkuin neljän kuukauden kuluttua vaihdoin pillerimerkkiä.

Näin mulla, enkä osaa sanoa miksi sulla sit vasta nyt tulee noi oireet jos aiempien synnytysten jälkeen ei oo ollu mitään. Mä otin ne ihan normaalisti koska jopa siinä tuoteselosteessa on että voi aiheuttaa tiputtelua/välivuotoa jne.

Aina voit tietty tarkistaa asiaa neuvolasta :)

Yhteistyössä