Citymarketin RFSU raskaustestin tulkinta apua tarvitsisin kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Eli ensiksi, voiko se plussaviiva tulla n. sentin päähän testiviivasta?
Voiko plussaviiva olla sen päällysmuovin alla. Näkyy siis muovin läpi, että muovin alla selvästi.
Tein 2 testiä ja molemmat näyttää samoin.

kuva012jo6.jpg

Onko tuo nyt odotettu plussa vai joku muu varmistusviiva? Tuo oikean puoleinen haaleampi viiva.
Kp 34/29 lähestyy juuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Säihky:
se plussaa näyttää, ei siihen muuten tulisi kahta viivaa ;)

Mä en edes ensin tajunnu et siin ois viiva. luulin et se on se taite kohta. Kyllä sen muovin alla on aivan selkeä viiva ja sen vieressä vasta liuskan taite.
Äh ja puh, huomenna ostamaan kunnollinen testi. :D

Kyllä mäkin sen plussaksi kattoisin =) Eli kait sitä voi sitten niinku tota onnitella :flower: Siis oikein paljon onnea plussasta :D

Niin ja jos teit kaks testiä niin ei ne molemmat voi näyttää väärin :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Säihky:
se plussaa näyttää, ei siihen muuten tulisi kahta viivaa ;)

Mä en edes ensin tajunnu et siin ois viiva. luulin et se on se taite kohta. Kyllä sen muovin alla on aivan selkeä viiva ja sen vieressä vasta liuskan taite.
Äh ja puh, huomenna ostamaan kunnollinen testi. :D

mä kun tein tuollaisen samanlaisen testin vähän aikaa sitten niin ei mulla tuollaista toista viivaa ollut, onneksi..... :whistle:

Tuo just on aivan hullua kun luulin sen viivan olevan taite kohta. Testistä alkoi sitten muovit repsottaa ja sieltä paljastuikin tuo selvä punainen viiva. Hulluks täs tulee ja yöunet menee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nobody:
Minen näe ku yhen viivan siinä :o , mutta näistä on ennenki ollut täällä puhetta :whistle: ja suositeltu kunnon testin ostoon...

Kuvan alla on se siirrettävä kohta, vedä sitä eteenpäin niin näkyy toinen viiva :D

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Katos vaan :headwall: :ashamed: :laugh: :laugh:

Mut kyllä tuo plussa on juu... samanlainen mullekin tuli :D . Ja tietty Onnittelut :flower: :D

Oletkos halunnut että tulee plussaa, vai vahinkoko!
Jos ei vahinko niin kyllähän muutenkin kohta tiedät josko raskaana, ei se vauvanalku sieltä mihin katoa. Viimestään yhdeksän kuukauden päästä selviää.

http://www.rfsu.com/Default____3.aspx?epslanguage=FI

tonkin mukaan se tarkoittaa positiivista tulosta..
jos ei anna suoraa linkkiä niin tuotteet,raskaustesti.

lukekaapas toi kymysys kohta..

siellä höpötetään että:

myös jotkut harvinaiset sairaudet sekä virtsan suuri bakteerimäärä saattavat vääristää tulosta? (miten niiin????)

Ihan on kuule lapsettomuuslääkärin vastaanotolla käyty jotta meille näitä ihania plussaylläreitä tulisi :D
Juu ja kyllä sitä hötkyilee kun kuukaudesta toiseen toivoo ja pettyy ja sitten vihdoin ja viimein se toivottu tulos. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Kyllä se on plussa :heart: :D

Ihanaa, vihdoin ja viimein ystäväiseni :heart: :hug:

Onnea :heart: ISO :hug: RUTISTUS

Joko uskaltaa kiittää. Voi vitsi, nyt jo. En usko todeksi. :D
Aamulla tuli kyllä jo ensimmäinen aaumuyrjö. Ilmeisesti en sitten taaskaan selviä oksentamatta. Vilistä yrjösin koko 9kk :D

en ihan oikeesti tahtoisi tätä sanoa... mut saman teki mulle toi testi, mut en ollu raskaana.
oletko ihan satavarma, että virtsa ei ylttänyt yli sen max-viivan? koska mulla yletti, ja se sekoitti värit, ja antoi väärän plussan. ihan oikeesti toivon että sulla ei oo sama juttu, että on plussa. tee ihmeessä huomenna parempi testi.

Yhteistyössä