cothis kurkkimassa, sana vapaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
siinä sen näkee mitä väärinkäyttö tekee cothikselle, menee muisti.. (ei mitään hajua ruskeista käärepapereista joissa lukis fazer) :D

:laugh: :laugh: :laugh:
Mullon selityksenä sokerihumala, men saa millään päähäni sen suklaan nimeä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Vastasyntyneen hamuilu on niiiiin ihanaa, ja se yninä :heart:

Noniin. Hormonit puhuu. Mulla ei ole vauvakuume :attn:

Ihanko varma? :D

Naapuri tajosi mulle tuohon vaivaan lääkettäkin... Lupasi tuoda poijan mulle joku kerta yöllä kun se ei vaan suostu nukkumaan ja huutaa niin että koko perhe herää...

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
siinä sen näkee mitä väärinkäyttö tekee cothikselle, menee muisti.. (ei mitään hajua ruskeista käärepapereista joissa lukis fazer) :D

:laugh: :laugh: :laugh:
Mullon selityksenä sokerihumala, men saa millään päähäni sen suklaan nimeä :'(

Söittekö te ne kääreineen päivineen? Senkin himokkaat rietastelijat :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Vastasyntyneen hamuilu on niiiiin ihanaa, ja se yninä :heart:

Noniin. Hormonit puhuu. Mulla ei ole vauvakuume :attn:

Ihanko varma? :D

Naapuri tajosi mulle tuohon vaivaan lääkettäkin... Lupasi tuoda poijan mulle joku kerta yöllä kun se ei vaan suostu nukkumaan ja huutaa niin että koko perhe herää...

No varma kuin...varmista varmin :D

Mä en vauvoja tee. En en en. EN. Paitsi ehkä joskus. Yhden vielä, ihan pienen vaan.... :snotty:

No ei ku heiteltiin kääreet pitkin paikkoja, äljäke sit keräs ne ku House loppu :laugh: Mie just eilen katoin, et ei jestas sentään voi olla todellista.. meidän kaupasta on loppu Julia-laatikot :o :o |O |O Miksei niitä myydä ku jouluna, nyt mä joudun etsii koko kapungin läpi niitä nameja :'(

No varma kuin...varmista varmin :D

Mä en vauvoja tee. En en en. EN. Paitsi ehkä joskus. Yhden vielä, ihan pienen vaan.... :snotty:

Mä oon joskus päättänyt et meille ei enää vauvoja tuu. Mies on vaan alkanut selittää et millanen auto pitäs olla et mahtus hyvin 3 turvaistuinta ja muutenkin vihjaileen :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

No ei ku heiteltiin kääreet pitkin paikkoja, äljäke sit keräs ne ku House loppu :laugh: Mie just eilen katoin, et ei jestas sentään voi olla todellista.. meidän kaupasta on loppu Julia-laatikot :o :o |O |O Miksei niitä myydä ku jouluna, nyt mä joudun etsii koko kapungin läpi niitä nameja :'(

te ette vissiin ole ainoot jotka on koukussa siihen suklaaseen :laugh:

Yhteistyössä