S
Susku
Vieras
Kummat kannattaa ostaa? Croksit ehkä tuntuivat vähän mukavammilta ainakin sovittaessa, mutta puukengät ehkä kuitenkin vähän monikäyttöisemmät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Puukengät totta vie.
Junttikengät sopii vaan puutarhahommiin.
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mulla on puukenkiä- ja puukenkäbootsit![]()
Eli olen friikahtanut niihin, joten ei ole vaikea arvata vastaustani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin kiinnostunut...:Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mulla on puukenkiä- ja puukenkäbootsit![]()
Mitkä on puukenkäbootsit???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös puukengät lennä aika herkästi jalasta, kun ovat kuitenkin vähän painavammat..
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin kiinnostunut...:Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mulla on puukenkiä- ja puukenkäbootsit![]()
Mitkä on puukenkäbootsit???
Jep, siis bootsit jossa samanlainen pohja ja malli kuin puukengissä (ei siis ihan puukkarit mutta kuitenkin)
Bronxin kengät, ostin pari vuotta sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös puukengät lennä aika herkästi jalasta, kun ovat kuitenkin vähän painavammat..
Alkuperäinen kirjoittaja Susku:Kauppaan, lapsen kanssa ulkona ollessa...siis yleiskengät haluan, joissa on kiva mennä viipottaa
Alkuperäinen kirjoittaja no:Feikki-kroksit tietenkin!! Kuka mitään puukenkiä pitää, niillähän taittaa vaan nilkkansa!
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Alkuperäinen kirjoittaja no:Feikki-kroksit tietenkin!! Kuka mitään puukenkiä pitää, niillähän taittaa vaan nilkkansa!
Ja ei feikkiä aidot krokot ne olla pitää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Alkuperäinen kirjoittaja no:Feikki-kroksit tietenkin!! Kuka mitään puukenkiä pitää, niillähän taittaa vaan nilkkansa!
Ja ei feikkiä aidot krokot ne olla pitää![]()
Eipä kun feikit, halvemmat mutta yhtä hyvät.
Merkkejäkin saa jo hei 25centtiä kpl, jihuuu!!