dbest raskaustestistä kokemuksia...kiitti : )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piku81

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 655
0
36
Kysyn nyt vielä täältä :ashamed: ja joo tunnen itteni ihan hölmöksi kysellessä tälläisiä...mut kaikkea se vauvakuume teettää :D

Niin siis dbest10 raskaustestistä. Eli onko kyseisessä testissä sitä kuuluisaa viivanpaikka, kun itse muistelen kun olen testannut aikaisemminkin kyseisellä testillä, että nega on ollut ihan vaan "puhdas nega" eli ei mitään viivoja ei edes harmaita. Mutta siis nyt tuli kahteen kasetti testiin eripäivinä tehty sellaiset ihan selkeästi erotettavat viivat mutta aikasta värittömät, mutta siis erottuu hämärässä ja valossa. kp 28 ja 29 tehnyt testit ja kierrosta ei oo tietoo kun ensimmäiset menkat oli vasta viimeksi sitten imetyksen lopetuksen..ennen raskautta kierto oli muistaakseni 30-32... aion joka tapauksessa jos ei menkat ala parissa päivässä niin testata uudelleen, mutta siis ois kiva kuulla kokemuksia, koska tottakai toiveet on korkealla...(tänään siis kp29)

Kiitti kun viitsiit lukea

Toivotaan toivotaan...

Mut uutta tietoa..Kun pistin miehen apteekkiin uutta testiä hakemaan ja vähän kyseleen tuosta "viivanpaikasta"..itse jäin esikoista nukuttaan :D Niin siellä kyllä meinasivat ettei mitään viivanpaikkaa pitäisi olla, että viiva jos on niin raskaana...Hui jänskättää :whistle: Nyt sitten ohjeistivat miestä että kannattaa ottaa clear blue testi..kuulemma varmin ? Ja siis semmoinen odottaa aamua jos siis menkat ei ala...Ja taas uneton yö tiedossa |O

juu mies toi eilen clear blue testin ja aamusella heti testailin, ihan todella selkee haamu+ tuli eli raskaana ollaan...Mielestäni + oli vain aluksi hieman selkeempi, ja sit joskus tunti siittää testausesta kun katsoin niin oli hieman haaleampi, mutta siis ihan kuiten oli selkeästi erotettavissa edelleen...ei sillä taida olla merkitystä, vaik haalistuis jälkeen päin :whistle:

Yhteistyössä