Deitti profiilista, millaisen mielikuvan herättää kun profiilikuvassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
on mies joko ilman paitaa tai nakuna?
Mitä ajatuksia herättää tällaiset profiilikuvat? Herättääkö se sun kiinnostuksen vai ohitaistko sellaiset profiilit joilla on tuollainen ilman paitaa otos profiilikuvana? Perusteluja kiitos :) myös sellaiset jotka ei deittipalstoilla liiku..

Jos on sellainen peilin kautta otettu pullistelukuva, niin enpä kyllä jaksa innostua. Antaa miehestä pinnallisen kuvan. Itseasiassa kun tarkemmin mietin, niin paidaton kuva "ykköskuvana" -ihan sama miten ja missä otettu, kertoo samaa. Että mies on itsekeskeinen, pinnallinen ja parhaimmillaankin etsii vain seksiseuraa.

Jos haet vakavaa parisuhdetta fiksun naisen kanssa, niin en suosittele.

Niin siis itse olen nainen :) ja ohitan em. kuvat koska ne antaa mun mielestä joko pinnallisen ja itserakkaan kuvan henkilöstä tai sitten ääliön.
Itserakkaalla on sellainen puolialaston poseeraus kropasta jossa näkyy lihasta ja on ihan jees kuva mut profiilikuvana mulle EI kiinnosta.. ääliö kuva on sellainen iäkkäämpi tai muuten vaan ei mitenkään hyväkroppainen mies joka on kuvannut itsensä veskissä ilman paitaa (tai kokonaan vaatteitta) plösö kroppa ja todella ehdoton ohitus tällaiselle profiilille.
Ja vielä kolmas on kokonaan naku mies takaapäin kuvattuna suihkussa... just joo mitähän mahtaa ajatella tämä :laugh: jos oote sen nähny niin tiedätte mitä profiilia tarkoitan..
Mut siis mitä ihmettä mahtaa liikkua sellaisen päässä joka postaa tuollaisia kuvia profiiliinsa. Ehkä vielä jonkun nuoren bodaaja tyypin ymmärtää, mutta kun ne on yleensä 40 and up..

Ei ihan liity asiaan, mutta vähän kuitenkin. Pakko nimittäin avautua aiheesta. Mua ÄLLÖTTÄÄ noissa deittisivustoilla ne 48-60- vuotiaat miehet, joitten profiilitekstissä lukee että "olen erittäin nuorekas" jne. Ja nää samat papparaiset siis etsii itseään huomattavasti nuorempaa seuraa. Joo, ok, jos lähestyisivät niitä nuoria naisia jotka etsivät vanhempaa miestä, mutta jumalauta kun ne nuorekkaat papat lähestyvät myös meitä joita ei voisi vähempää kiinnostaa! Mullakin on ihannemieskohdassa ehdoton yläikäraja miehelle 40v, mutta nää papat ei välitä. Ehei. Ne kuvittelee olevansa niin nuorekkaita, että menevät heittämällä kolmekymppisestä. Voin kertoa, etten ole tavannut yhtäkään pappaa, joka olisi oikeasti nuorekas.

Noilla miehillä viiraa pahemmin päässä kuin naisilla. Naisen pitää olla nuori ja super seksikäs alusvaatteita myöten ja miehen...no hyvä jos on puhtaat boxerit saanu jalkaansa.
Ällötää ne päälle 50v. ukot jotka haluavat alle 30v. naista. Onhan se hyvä, että on itsetunto kohdillaan, mutta hakis apua noihin harhoihin, jotta ei kuvittelis nuoren pimatsun olevan missään nimessä kiinnosunut vanhoita papoista.

Joo. Mies saa olla vaikka tällanen

3185577873_e54fa490d0.jpg

Ei ihan liity asiaan, mutta vähän kuitenkin. Pakko nimittäin avautua aiheesta. Mua ÄLLÖTTÄÄ noissa deittisivustoilla ne 48-60- vuotiaat miehet, joitten profiilitekstissä lukee että "olen erittäin nuorekas" jne. Ja nää samat papparaiset siis etsii itseään huomattavasti nuorempaa seuraa. Joo, ok, jos lähestyisivät niitä nuoria naisia jotka etsivät vanhempaa miestä, mutta jumalauta kun ne nuorekkaat papat lähestyvät myös meitä joita ei voisi vähempää kiinnostaa! Mullakin on ihannemieskohdassa ehdoton yläikäraja miehelle 40v, mutta nää papat ei välitä. Ehei. Ne kuvittelee olevansa niin nuorekkaita, että menevät heittämällä kolmekymppisestä. Voin kertoa, etten ole tavannut yhtäkään pappaa, joka olisi oikeasti nuorekas.

Sellaista se on. Papat lähestyvät niitä nuorempia naisia, joihin olettavat mahdollisuuksiensa riittävän. Ja jättävät sitten rauhaan ne nuoremmat naiset, joista tietävät, että mahdollisuudet eivät todellakaan riita.

Osuit vieras asian ytimeen :D:D paitsi, että tuo kuvan mies olisi tässä tapauksessa kuvannut itsensä ilman paitaa vessassa, ja kasvoilla olis sellainen yrmeä hymytön ilme :laugh: ja profiilitekstissään tosiaan hakisi nuorta (itseään reilusti nuorempaa) hoikkaa ja kaunista, sorjaa ja norjaa, hoikkaa ja viehkeää keijukaista...

[QUOTE="aapee";29050373]Osuit vieras asian ytimeen :D:D paitsi, että tuo kuvan mies olisi tässä tapauksessa kuvannut itsensä ilman paitaa vessassa, ja kasvoilla olis sellainen yrmeä hymytön ilme :laugh: ja profiilitekstissään tosiaan hakisi nuorta (itseään reilusti nuorempaa) hoikkaa ja kaunista, sorjaa ja norjaa, hoikkaa ja viehkeää keijukaista...[/QUOTE]

Ja tää mies vielä kuvailisi itseään sporttiseksi.