Ikää 37, sairastanut 7 vuotta. Tottakai tauti häiritsee mutta vain omissa ajatuksissa. Elämä ei ole muuttunut yhtään mitenkään lukuunottamatta sitä että terveydestä on pakko huolehtia tarkemmin. Olen periaatteessa sairaudesta kiitollinen koska sen takia paljastui myös verenpainetauti joka hoitamattomana olisi ollut hengenvaarallinen.
Pidä huolta itsestäsi ja nauti elämästä. Ei diabetes mitään elämää pysäytä enkä ymmärrä niitä lehtiartikkeleita mitä silloin tällöin saa lukea jossa "elämä on pysähtynyt" tai "vakava sairaus mullisti elämän". Höpö höpö.