T
tutkimus
Vieras
Tervehdys!
Kevät ja kesä ovat dieettien aikaa... Pyrimme kartoittamaan tämän kyselyn avulla ihmisten mielipiteitä terveellisen ja laihduttavan ravinnon ja ravintolakulttuurin yhteensopivuudesta.
Pyydämmekin sinua uhraamaan pari minuuttia ajastasi ja valitsemaan seuraavista vaihtoehdoista sen, mikä parhaiten kuvastaa omaa mielipidettäsi asiasta. Henkilötietojasi emme pyydä, ainoastaan mielipiteesi. Vastata voit siis täysin anonyymisti.
Suurkiitokset jo etukäteen vaivannäöstäsi!
1. Oletko dietannut joskus, tai oletko peräti juuri nyt dieetillä?
a. Olen joskus
b. En
c. Olen parasta aikaa...
2. Kuinka usein syöt ravintolassa?
a. Kerran viikossa tai useammin
b. Kerran kuukaudessa
c. Kerran vuodessa
3. Oletko käynyt ravintolassa dieetin aikana?
a. Olen
b. En
4. Haluaisitko tietää ravintola-annosten sisältämät kalorimäärät?
a. Kyllä
b. En
5. Valitsisin ravintolassa vähäkalorisen annoksen, mikäli se olisi saman hintainen ja yhtä herkullinen kuin normaali annoskin?
a. Kyllä
b. En
6. Olen kuullut Tri Atkinsin, tai jostakin vastaavasta vähäiseen hiilihydraattimäärään perustuvasta, dieetistä?
a. Kyllä
b. En
7. Haluaisin, että ravintolassa olisi tarjolla vähähiilihydraattisia ruoka-annoksia?
a. Kyllä
b. En
8. Kuinka olet järjestänyt työpaikkaruokailusi?
a. Omat eväät
b. Käyn ravintolassa/kahvilassa
c. Joku muu tapa
9. Olisin valmis kokeilemaan ravintolaa, jonka annokset olisivat joko vähäkalorisia, tai johonkin muuhun dieettiin perustuvia?
a. Ehdottomasti
b. Ehkä
c. En missään nimessä!
Vapaamuotoista kommentointia joko kyselyyn, tai aiheeseen ylipäätänsä liittyen.Lisäätkö vastaukseesi ikäsi ja sukupuolesi. KIITOS!!!
Kevät ja kesä ovat dieettien aikaa... Pyrimme kartoittamaan tämän kyselyn avulla ihmisten mielipiteitä terveellisen ja laihduttavan ravinnon ja ravintolakulttuurin yhteensopivuudesta.
Pyydämmekin sinua uhraamaan pari minuuttia ajastasi ja valitsemaan seuraavista vaihtoehdoista sen, mikä parhaiten kuvastaa omaa mielipidettäsi asiasta. Henkilötietojasi emme pyydä, ainoastaan mielipiteesi. Vastata voit siis täysin anonyymisti.
Suurkiitokset jo etukäteen vaivannäöstäsi!
1. Oletko dietannut joskus, tai oletko peräti juuri nyt dieetillä?
a. Olen joskus
b. En
c. Olen parasta aikaa...
2. Kuinka usein syöt ravintolassa?
a. Kerran viikossa tai useammin
b. Kerran kuukaudessa
c. Kerran vuodessa
3. Oletko käynyt ravintolassa dieetin aikana?
a. Olen
b. En
4. Haluaisitko tietää ravintola-annosten sisältämät kalorimäärät?
a. Kyllä
b. En
5. Valitsisin ravintolassa vähäkalorisen annoksen, mikäli se olisi saman hintainen ja yhtä herkullinen kuin normaali annoskin?
a. Kyllä
b. En
6. Olen kuullut Tri Atkinsin, tai jostakin vastaavasta vähäiseen hiilihydraattimäärään perustuvasta, dieetistä?
a. Kyllä
b. En
7. Haluaisin, että ravintolassa olisi tarjolla vähähiilihydraattisia ruoka-annoksia?
a. Kyllä
b. En
8. Kuinka olet järjestänyt työpaikkaruokailusi?
a. Omat eväät
b. Käyn ravintolassa/kahvilassa
c. Joku muu tapa
9. Olisin valmis kokeilemaan ravintolaa, jonka annokset olisivat joko vähäkalorisia, tai johonkin muuhun dieettiin perustuvia?
a. Ehdottomasti
b. Ehkä
c. En missään nimessä!
Vapaamuotoista kommentointia joko kyselyyn, tai aiheeseen ylipäätänsä liittyen.Lisäätkö vastaukseesi ikäsi ja sukupuolesi. KIITOS!!!