"Donald Trumpin erityislähettiläs: Grönlannista Yhdysvaltain 51. osavaltio jo ensi vuonna" 🗽

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Grönlannin liittymisasiaa ajaa Yhdysvalloissa ensi vuonna varmaankin jo joku muu kuin Trump. Isänpäiväviestinsä paljasti jo piintyneimmillekin magoille, että on enää ajan kysymys, milloin Trump unohtaa pukea housut jalkaansa ennen valtionpäämiestapaamisia. Ihmisistä toivoo, että heillä pettäisi pumppu ennen päätä, mutta hänen kohdallaan se on jo myöhäistä. rip.
 

Yhteistyössä