DOPPELGÄNGER WEEK @ Mitäs nyt! Laita kuvasi mukaan! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Facebookista tänne, eli laita sen julkkiksen kuva, jota sinun on sanottu muistuttavan. Katsotaan ketä täältä löytyy! :D

Tässä omani:

images

Mulla ei ole kaksoisolentoa, tai kukaan ei ainakaan ole sanonut minua kenenkään näköiseksi.

Vain kerran yks humalainen nuorimies sanoi minua nuoren Cherin näköiseksi. :snotty:

No poika sanoo minua Kim Possiblen näköiseksi. :laugh:
images

Ja tässä nuori Cher, mutta en ole yhtään tuon näköinen koskaan ollutkaan. :(
young_cher-thumb.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mulla ei ole kaksoisolentoa, tai kukaan ei ainakaan ole sanonut minua kenenkään näköiseksi.

Vain kerran yks humalainen nuorimies sanoi minua nuoren Cherin näköiseksi. :snotty:

No sittenhän sinä pinoudut Cherin kuvalla! :D Ei muakaan moni oo sanonu björkin näköiseksi, mutta ainoa julkkis se silti on kehen mua on koskaan verrattu. :D

En mä mistään fb-jutuista tiedä, mutta myheritage-palvelun mukaan muistutan häntä (Adriana Karembeu).

14mdkxx.jpg

Muuten aina välillä joku sanoo Rakel Liekin näköiseksi, johtunee hiusten väristä.

ku nyt meen tohon facebookin facedouble - hommaan mistä se mun "facetwin" tulisi, eli keltä näytän, niin lataan siihen sitten kuvani ja tulee tommone että pistä punaset raksit silmien kohdalle > sitten ne on siirretty oikeille kohdille, alla pitä vielä klitata onko poika vai tyttö... sitten ? mit helvettiä? ei pääse eteenpäin ;ooo eli en saanutkaan sitä kuvaaa :o outoa... siis en tajua, miten pääsen siitä jatkamaan jotta saan sen kuvan mitä haluaisin... ? auttakaa<2

Yhteistyössä