?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 5. lapsen äiti:Sain juuri 38 vuotiaana ihanan terveen lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja 5. lapsen äiti:Sain juuri 38 vuotiaana ihanan terveen lapsen.
Mukava kuulla! (",) Todella!
Alkuperäinen kirjoittaja yli 40v:Eka lapsi syntyi kun olin 40 ja toinen kun olin 43. Mua painostettiin ihan törkeesti kaiken maailman seulontoihin, mutta monen keskenmenon jälkeen odotin vain lasta, vioista viis.
Molemmat höpönassukat ovat terveitä ja ihania. että semmosta.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja yli 40v:Eka lapsi syntyi kun olin 40 ja toinen kun olin 43. Mua painostettiin ihan törkeesti kaiken maailman seulontoihin, mutta monen keskenmenon jälkeen odotin vain lasta, vioista viis.
sama täällä : )
Alkuperäinen kirjoittaja 37 vee yrittäjä:Älytöntä hysterisointia taas teiniäideiltä. Nykyään naiset tekevät lapsia lähes tai jopa yli nelikymppisinä. Ja saavat terveitä lapsia!
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja yli 40v:Eka lapsi syntyi kun olin 40 ja toinen kun olin 43. Mua painostettiin ihan törkeesti kaiken maailman seulontoihin, mutta monen keskenmenon jälkeen odotin vain lasta, vioista viis.
sama täällä : )
Kyllä ne kaikkia kyselee sinne seuloihin, minuakin vaikka olen alle sen 25 ja riskit siis hyvin pienet...
menin sinne koska luulin että se kuuluu asiaanNyt kun miettii niin aika turhaa, koska downi tai ei on hän minun lapseni.
Alkuperäinen kirjoittaja 37 vee yrittäjä:Älytöntä hysterisointia taas teiniäideiltä. Nykyään naiset tekevät lapsia lähes tai jopa yli nelikymppisinä. Ja saavat terveitä lapsia!
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja 37 vee yrittäjä:Älytöntä hysterisointia taas teiniäideiltä. Nykyään naiset tekevät lapsia lähes tai jopa yli nelikymppisinä. Ja saavat terveitä lapsia!
Saa toki suurin osa terveitä lapsia, mutta kuinkahan paljon tehdään abortteja sikiöseulonnoissa kiinni jääneille.
Alkuperäinen kirjoittaja yli 35v:Alkuperäinen kirjoittaja 37 vee yrittäjä:Älytöntä hysterisointia taas teiniäideiltä. Nykyään naiset tekevät lapsia lähes tai jopa yli nelikymppisinä. Ja saavat terveitä lapsia!
Ja melkein joka vuosi Suomessa yli viisikymppinenkin synnyttää, yleensä kai ihan terveitä lapsia. Sama täällä, että tuntemani downit ovat nuorten vanhempien lapsia. Mutta täällä kun on teiniäidit ruudun äärellä, ei auta kysyä. Luulevat, että elämä loppuu kun on täyttänyt 30v. Ja seksiä ei harrasteta enää 35-vuotiaanaD.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja 37 vee yrittäjä:Älytöntä hysterisointia taas teiniäideiltä. Nykyään naiset tekevät lapsia lähes tai jopa yli nelikymppisinä. Ja saavat terveitä lapsia!
Saa toki suurin osa terveitä lapsia, mutta kuinkahan paljon tehdään abortteja sikiöseulonnoissa kiinni jääneille.
just samaa mietin...