E-Pillereistä! Voiko pillerit lopettaa kesken laatan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukka

Vieras
Eli nyt oon ihan täysin kyllästyny.

Ei haluja ja tärkein: musta on tullu ihan raivohullu. Masentaa ja itkettää ja huudan miehelle kuinka haluan tappaa itseni. Olen 100% varma että tää johtuu pillereistä ja nyt haluan lopettaa. Mulla on laattaa jäljellä ens keskiviikkoon saakka mutten halua syödä sinne asti, voinko siis lopettaa kesken?

Olen tosi kiitollinen vastauksista.

Just muuten luin jostain, et naiset luulee halujen puutteen johtuvat e-pillereistä, mut nykyajan e-pillerit kuulemma niin matalahormoonisia, et haluttomuus johtuu jostain muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just muuten luin jostain, et naiset luulee halujen puutteen johtuvat e-pillereistä, mut nykyajan e-pillerit kuulemma niin matalahormoonisia, et haluttomuus johtuu jostain muusta.

Voipi olla, mutta kyllä mulla oli halut tallella vielä ennenku aloitin pillerit :)

Kiitos vastauksista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

juu, eikä ne pillerit matalahormonisuuden takia aiheuta myöskään masennusta, ruokahalun kasvua, aknea, suonikohjujen pahenemista... uskoo ken tahtoo. Kummasti nuo oireet alkavat kun pillerit aloittaa ja häviävät kun ne lopettaa...

Uusimmat

Yhteistyössä