E-pillerit, ei näy menkkoja. Kellekään käynyt näin, olitko raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K-ysymys.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K-ysymys.

Vieras
Syön Tri-Femodenejä. Nytpä ei vaan näy menkkoja vaikka just pitäis alottaa uus kiekko. Onko muille käynyt näin? Olitko raskaana? Käyn ostamassa testin..

Niin ja pillereitä ei oo unohtunut, otan jopa aina samaan aikaan, ei oo ollu mahatautiakaan..

On käynyt noin 8 vuotta sitten. Ja raskaana olin. En ollut minäkään pillereitä unohtanut ottaa. Jälkikäteen arveltiin, että saattoi johtua antibioottikuurista, jota söin silloin, että olisi heikentänyt pillereiden tehoa. Mene ja tiedä. Mikään ehkäisy ei kuitenkaan ole 100 % varma.

Niin no, Tri-Femoden ei taida kuulua matalahormonisiin edes..? Ei ole koskaan käynyt näin. Antibioottejakaan en ole syönyt. Muistaakseni pillerien ehkäsyteho on 98% eli jollekin se ns. nalli saattaa napsahtaa.. Jotenkin oon saanut kyl mielikuvan, että pillerien jossa on syklitetty eri hormonit ja niiden määrät, pitäis olla luotettavampia. Faktatietoa ei kyllä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja K-ysymys.:
Niin no, Tri-Femoden ei taida kuulua matalahormonisiin edes..? Ei ole koskaan käynyt näin. Antibioottejakaan en ole syönyt. Muistaakseni pillerien ehkäsyteho on 98% eli jollekin se ns. nalli saattaa napsahtaa.. Jotenkin oon saanut kyl mielikuvan, että pillerien jossa on syklitetty eri hormonit ja niiden määrät, pitäis olla luotettavampia. Faktatietoa ei kyllä ole.

Joo toi merkki ei sano mulle mitään, enkä ole sitä koskaan siis syönyt... Mutta ehkäisyteho ei tosiaan ole sata, että kyllä näinkin tietysti voi käydä että raskaana olisit.
Tsemppiä testiin ja toivottavasti tulos on hyvä, oli se mikä tahansa...

Hups, otinkin selvää ja onhan tuo merkki matalahormoninen sittenkin :). Kiitos tsempistä, kummassakin tuloksessa on positiiviset puolensa. Kertokaa edelleen kokemuksia, pliis :)

Yhteistyössä