K
köyhä
Vieras
Hei, oon menossa apteekkiin ja rahaa sinne on palamassa jo ihan liikaa muutenkin.. Täytyisi kuitenkin ostaa vielä vitamiinit ja jotain rauta-valmisteita..Onko kellään tietoa mitä vitamiineja kannattais ostaa kun olen raskaana, samoin nuo rautatabletit kun ne raskaus multivitat ja obsidanit maksaa niin törkeesti...
Kai noista monivitamiineista käy muuten mikä vaan, missä ei oo a-vitamiinia?