edullisempia vitamiineja ja rautaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä

Vieras
Hei, oon menossa apteekkiin ja rahaa sinne on palamassa jo ihan liikaa muutenkin.. Täytyisi kuitenkin ostaa vielä vitamiinit ja jotain rauta-valmisteita..Onko kellään tietoa mitä vitamiineja kannattais ostaa kun olen raskaana, samoin nuo rautatabletit kun ne raskaus multivitat ja obsidanit maksaa niin törkeesti... :( Kai noista monivitamiineista käy muuten mikä vaan, missä ei oo a-vitamiinia?
 
mullon multivita pore ja se nestemäinen floralmikä lie. pore ei eroa mitenkään muuten esim multitabsin raskausvitamiinista kuin et siinä ei ole rautaa. noh.syön muutenkin rautaa erikseen.
on halvin mitä löysin joka sopii raskaana olevalle ja sisältää kaiken mitä pitääkin.
raudan hintaan en osaa kommentoida kun toi floral-jotain oli hintava mut hyvä se on kyllä. lisäksi luonnonmukainen ja ei sisällä hiivaa.
 

Similar threads

Yhteistyössä