Eero, Lauri vai joku muu??? Ehdotuksia otetaan vastaan :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paavo, Eemeli, Juhani, Viljami, Kalle, Elmeri :)

Miten Elmeri on alkanut muuttua muotinimeksi?!?!

mun mielestä se ei ole kovin kaunis nimi

Noh, ei sen tarvi olla sun mielestä kaunis nimi. Mua vain ihmetyttää kun siitä on tullut yht'äkkiä melko yleinen nimi ja vielä muutama vuosi sitten, kun meidän poijasta tuli Elmeri, ei ollut muita saman nimisiä missään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Torimummo:
Esim. Onni, Toivo, Vilho, Aarre, Touko, Niilo, Sampo, Armas, Aatos, Väinö, Pyry.

Toivoja ja Onneja on myös tuttavapiirissä paljon. Vilho ja Niilo on tosi kivoja nimiä!Armas ja Aatos ei oikein kolahda.
Sampo... Hymmm.. Ei paha :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Torimummo:
No, toi Niilo on varmaan noista se yleisempi. Entäs Aalto, Iisakki, Jouka, Jyry, Nuutti, Naava, Vilke, Silmu, Vilppu, Tuike,Taivo?

Tota, onko noi kaikki ihan virallisesti nimiä... Taivo, Vilke, Tuike, huh huh
 

Yhteistyössä