Efexor + siideri ??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei.

Ihan näin lyhyesti ja ytimekkäästi kysyisin, voiko mielialalääkettä (efexor) ja alkoholia käyttää yhtäaikaan? Olisi tarkoitus tässä pääsiäisen aikaan kokoontua vanhojen ystävien kanssa iltaa viettämään. Olen käyttänyt lääkettä vasta viikon verran, joten kokemusta tuosta yhtälöstä ei ole.
Onkohan jollakin kokemuksia?
 

Yhteistyössä