M
matkaaja
Vieras
jos sinne maatkustaa 4 pienen lapsen kanssa 0,1,6 ja 7 niin mitä paikkaa suosittelet. Hurghadaa vai Sharm el sheikh?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja En menis mistään hinnasta...:Mä oon kuullu (monelta) että egyptistä saa aina paskataudín... Kannattaako sinne lasten kanssa mennä... Kaikki ripulissa eri päivinä, joten kivaa lomaa!
Alkuperäinen kirjoittaja En menis mistään hinnasta...:Mä oon kuullu (monelta) että egyptistä saa aina paskataudín... Kannattaako sinne lasten kanssa mennä... Kaikki ripulissa eri päivinä, joten kivaa lomaa! [/quote
yleensä johtuu noi "mahataudit" nestevajeesta, ja jos vähän tarkkailee mitä syö, ja pitää käsihygieniasta huolta niin hyvin pärjää. teille oikein mukavaa lomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Me olimme muutama vuosi sitten Sharmissa. Voin suositella.
Oltiin menossa Hurghadaan vuosi sitten, mutta siellä ei oikeastaan ollut yhtään huoneistohotelleja tarjolla (sama juttu muissa Egyptin kohteissa kuin Sharmissa) ja jätettiin väliin. Itse nimittäin pidän sitä lasten kanssa matkustaessa oleellisena, että on huoneistohotelli.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Me olimme muutama vuosi sitten Sharmissa. Voin suositella.
Oltiin menossa Hurghadaan vuosi sitten, mutta siellä ei oikeastaan ollut yhtään huoneistohotelleja tarjolla (sama juttu muissa Egyptin kohteissa kuin Sharmissa) ja jätettiin väliin. Itse nimittäin pidän sitä lasten kanssa matkustaessa oleellisena, että on huoneistohotelli.
Meillä taasen paras vaihtoehto oli täysihoito. Se ei Egyptissä ole kallis ja siihen kuuluu kaikki syömiset ja juomiset mitä vain sattuu haluamaan. Tosin pidempiä reissuja ei silloin kannata tehdä, mutta pienten lasten kanssa niillä ei halua täyttää muutenkaan lomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:huoneistohotelleja oli aika nikasti, mutta sitten oli runsas valikoima "perhehuoneita". kokemuksia niistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi olkoon:Siel on paluulennolla jonoa vessaan... Kuka ehtii kuka ei.... Oh shit.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Me olimme muutama vuosi sitten Sharmissa. Voin suositella.
Meillä taasen paras vaihtoehto oli täysihoito. Se ei Egyptissä ole kallis ja siihen kuuluu kaikki syömiset ja juomiset mitä vain sattuu haluamaan. Tosin pidempiä reissuja ei silloin kannata tehdä, mutta pienten lasten kanssa niillä ei halua täyttää muutenkaan lomaa.
Tämä on taasen niitä asioita, jotka jakavat jyrkästi mielipiteet.
Itse en koskaan suostu ottamaan täysihoitoa lomalla (eikä se ole hintakysymys). Jos olisin joutunut kaksi viikkoa syömään sinänsä hyvässä hotellissamme Sharmissa, niin olisin varmaan jo kiivennyt seinille. Sama juttu kaikissa muissakin kohteissa, hotellista riippumatta. Otettiin paikan päällä Sharmissa kokeeksi yksi all inclusive -päivä ja se riitti sitä kokemusta mainiosti.
Mutta: kukin niinkuin parhaaksi näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi olkoon:Siel on paluulennolla jonoa vessaan... Kuka ehtii kuka ei.... Oh shit.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:huoneistohotelleja oli aika nikasti, mutta sitten oli runsas valikoima "perhehuoneita". kokemuksia niistä?
Onko teillä monta aikuista lähdössä? Meidän hotelli oli Sonesta Beach ja voin suositella. Tosin sielä ei 4 hengen isompia huoneita tainnut olla. Meillä oli mun vanhemmat mukana myös ja 2 lapsistamme oli heidän huoneessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja l:Alkuperäinen kirjoittaja Hyi olkoon:Siel on paluulennolla jonoa vessaan... Kuka ehtii kuka ei.... Oh shit.
vitsi kun oot hauska! melkein kuolin nauruun!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muistakaa varautua hurghadan lentokentän ruuhkaisiin passintarkastuksiin, sekä mennessä että tullessa. nimimerkillä hikisessä jonossa 3h ilman juotavaa, lämmintä oli noin vähintään sen 30 astetta ja kosteusprosenttikin liian korkea.
muutenkin lähtisin egyptiin melko suurella varauksella varsinkin lasten kanssa, ei ole maa turvallisimmasta päästä. emme kärsineet ripulia, mutta meillä olikin A-I.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muutenkin lähtisin egyptiin melko suurella varauksella varsinkin lasten kanssa, ei ole maa turvallisimmasta päästä. emme kärsineet ripulia, mutta meillä olikin A-I.