Egypti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi olkoon:
Vatsatauti tuli lämmitetystä uima-altaasta, jonne "paska" kantautuu mm ruohikolla kävelyn jälkeen mainiosti. Nurmikot ja muut istutukset kastellaan
turistien jätöksistä siilatulla vedellä.

Hurghadassa tästä ei tullut hajuhaittoja, Sharmissa kylläkin, siellä oli kaiketi tuoreenpaa tavaraa.

Seuraavan kerran lapset pääsevät Egyptiin 15-vuotiaina.

Uimavettä pidän itsekin suurimpana mahdollisena vatsataudin aiheuttajana ainakin noilla pienemmillä, tosin he kyllä näpelsivät muutenkin kaikkea mahdollista ja työnsivät sormia suuhun muulloinkin kuin ruokaillessa.

palasimme vajaa viikko sit sharm el sheikistä ja voin suositella. meillä olo all-in ja ruoka oli hyvää ja vaihtelevaa. minä sain ainoastaan lievän ripulin (olen aina vatsalla jännittäjä/huono vatsainen) me oltiin kiroseiz hotellissa. ihana loma ja palaamme varmasti sinne viellä. lapset 2x 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja me:
palasimme vajaa viikko sit sharm el sheikistä ja voin suositella. meillä olo all-in ja ruoka oli hyvää ja vaihtelevaa. minä sain ainoastaan lievän ripulin (olen aina vatsalla jännittäjä/huono vatsainen) me oltiin kiroseiz hotellissa. ihana loma ja palaamme varmasti sinne viellä. lapset 2x 5v.

Mimmoset ilmat oli?

riippuu mitä Egyptistä hakeea, uintia ja aurinkoa vai historiaa ja nähtävyyksiä. Punaiselle merelle uimaan ja snorklaamaan, paikoista en osaa enempää sanoa.
MUTTA jos hakee historiaa niin LUxor on ehdottomasti parempi silloin, sehän on kuin yksi iso ulkoilmamuseo jossa ei edes kaikkea ehdi viikossa nähdä. Kunnon hotelli lastenaltaalla, niin uintikin hoituu, kun Niilissä ei voi uida. Ei tarvitse istua puolta vuorokautta bussissa poliisisaattuessa matkalla jostakin Punaisenmeren rantakohteesta historiallisille nähtävyyksille.
lapset oli toinen alaluokilla ja toinen ei vielä koulussa, muistelen näin, ja Egyptin vanhat jumalat, hieroglyfit ja muut kiinnosti kovasti!

n.25 on keskiarvo eli lämmintä, mut tuulista oli mut ei se haitannut. illat viileempiä n(19)joinakin iltoina tarkeni t-paidalla mut kyl meillä oli pitkäthousut ja paidat iltasella.

Yhteistyössä