Eli 5 vuotis tarkastus oli.kaikki oli hyvin,paitsi näköä tarkkaillaan.
mitat pojalla oli pituus 113cm ja paino 20,7kg ja pää 52.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Oliko teillä 5v. lääkäri myös vai pelkkä neuvola?
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:vuoden alusta on kuulemma muuttunut silleen että jos kaikki on hyvin ni sit seuraavaks käydään vast kouluterkalla..
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Eli 5 vuotis tarkastus oli.kaikki oli hyvin,paitsi näköä tarkkaillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Eli 5 vuotis tarkastus oli.kaikki oli hyvin,paitsi näköä tarkkaillaan.
On mulla isopäinen 1v. Py oli neuvolassa kanssa 52cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Eli 5 vuotis tarkastus oli.kaikki oli hyvin,paitsi näköä tarkkaillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:vuoden alusta on kuulemma muuttunut silleen että jos kaikki on hyvin ni sit seuraavaks käydään vast kouluterkalla..
mut eiks 6v pitäs olla rokotus?
Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:Meillä oli kanssa tänään 5v. neuvola. Neiti kävi jo nyt vaikka tammikuussa tulee 5 täyteen (muutetaan ja siksi vanhalla paikkakunnalla haluttiin vielä käydä neuvolassa).. Niin mittaa oli 110,5cm ja painoa 20,6kg ja pää oli 53cm. Eli aikasta samaa kokoa taitaa olla tän ikäiset lapset sukupuoleen katsomatta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Eli 5 vuotis tarkastus oli.kaikki oli hyvin,paitsi näköä tarkkaillaan.
ja on mulla iso 3.v kun on 104 cm pitkä
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:No kylläpäs mun 5-vuotias onkin pieni.. 108.5cm 17.2kg,pojasta siltikin ennustettiin 185cm aikuisena,tämä kuulemma saavutetaan varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:No kylläpäs mun 5-vuotias onkin pieni.. 108.5cm 17.2kg,pojasta siltikin ennustettiin 185cm aikuisena,tämä kuulemma saavutetaan varmasti.