ehdittiin jo käydä neuvolassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Eli 5 vuotis tarkastus oli.kaikki oli hyvin,paitsi näköä tarkkaillaan.

mitat pojalla oli pituus 113cm ja paino 20,7kg ja pää 52.

On mulla isopäinen 1v. Py oli neuvolassa kanssa 52cm.

no siis tarkka mitta oli 52,2 ja ihan normaalisti kasvaa.minunkin 2 vuotiaalla on pää 51 ja se kasvaa kuulemma liikaa.sitä jouduttiin seuraamaan jossain vaiheessa kuukauden välein ja käytiin ultrassakin mutta mitään ei löytynyt.

mun 5v pojalla päänympärys myöskin52cm ja on ihan normaali. meillä kaikilla sen malliset päät, et tulee ympärysmittaa. korkea otsa ja silleen..
1v pojalla pää49cm. mulla itsellä59cm, eikä näytä isolta silmään, huomaa vaan ratsastukypärässä ja hattuja ostaessa, ettei ne 57cm mahdukaan.

Meillä oli kanssa tänään 5v. neuvola. Neiti kävi jo nyt vaikka tammikuussa tulee 5 täyteen (muutetaan ja siksi vanhalla paikkakunnalla haluttiin vielä käydä neuvolassa).. Niin mittaa oli 110,5cm ja painoa 20,6kg ja pää oli 53cm. Eli aikasta samaa kokoa taitaa olla tän ikäiset lapset sukupuoleen katsomatta.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:
Meillä oli kanssa tänään 5v. neuvola. Neiti kävi jo nyt vaikka tammikuussa tulee 5 täyteen (muutetaan ja siksi vanhalla paikkakunnalla haluttiin vielä käydä neuvolassa).. Niin mittaa oli 110,5cm ja painoa 20,6kg ja pää oli 53cm. Eli aikasta samaa kokoa taitaa olla tän ikäiset lapset sukupuoleen katsomatta.. :)

näinpä =)

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Eli 5 vuotis tarkastus oli.kaikki oli hyvin,paitsi näköä tarkkaillaan.

mitat pojalla oli pituus 113cm ja paino 20,7kg ja pää 52.

On mulla isopäinen 1v. Py oli neuvolassa kanssa 52cm.

ja on mulla iso 3.v kun on 104 cm pitkä

meillä oli 3 vuotiaana 99cm

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
No kylläpäs mun 5-vuotias onkin pieni.. 108.5cm 17.2kg,pojasta siltikin ennustettiin 185cm aikuisena,tämä kuulemma saavutetaan varmasti.

Meidän poika on nyt 4,5v. ja 103cm eli kun on 5v. niin luultavasti 106-110cm
Eli ei kaikkien poikien tarvitse olla niin pitkiä.
Se ei tarkoita, että jää lyhyeksi aikuisenakin.
Poika menee mun veljen kanssa samoissa mitoissa. Mun veli oli yläasteella vielä n. 160cm mutta pituutta on nyt lopulta 183cm

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
No kylläpäs mun 5-vuotias onkin pieni.. 108.5cm 17.2kg,pojasta siltikin ennustettiin 185cm aikuisena,tämä kuulemma saavutetaan varmasti.

tuosta meidän pojasta sanottiin että on keskivertoa pidempi....isänsä on pitkä ja suvusta löytyy pitkiä ihmisiä.mustakin ennustettiin 176cm mutta en ihan sinne asti kasvanu....159cm :whistle:

Yhteistyössä