ehdottakaa hyvää tv-sarjaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

friikki

Vieras
eli nämä jo katsottu:

- gilmoren tytöt
- frendit
- täydelliset naiset
- x-files
- ruusun aika
- hynttyyt yhteen
- kumman kaa

eli nämä jo katsottu, haussa hyvä draamasarja, vähän niin kuin gilmoren tytöt!
ehdottakaas :D

olisi Lost? Itse hommattiin kaikki 4 kautta kerralla mitä myyntiin tullut ja oli tosi hyvä. Vei hetkessä mukanaan.:) Nyt odotetaan että vitoskausi tulisi joskus myyntiin. Oli alkanut jo telkkarista ennen kuin kerettiin muut katsoa. Huutonetistä noita löytyy myös.:)

Voivoi, ei ole mitään uutta sinulle ehdottaa, olet jo näköjään kaikki hyvät käynyt läpi.. Sinkkuelämää? Gilmoret on kyllä aivan huippu!! Ei kun hei, Rakkautta ja rimakauhua! Anttilassa ainakin on halvalla.

ai niin , unohin mainita että rakkautta ja rimakauhua on myös katottu ja lostin eka kausi, se ei oikee iskeny. sinkkuelämät oon tuijottanu vhs:ltä jo tuhat kertaa :D
mut ei tosiaa eaida löytyä gilmoren tyttöjen vertaista enää :(

ja sitten se suomalainen, joka tuli joskus ylen kanavilta.. se jossa oli se kotiäiti, jolla oli sika mies ja sitten ne eros ja se kotiäiti perusti oman firman ja menestyi ..ja se anoppi oli juoppo ja kaamee. mikä sen nimi oli?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja sitten se suomalainen, joka tuli joskus ylen kanavilta.. se jossa oli se kotiäiti, jolla oli sika mies ja sitten ne eros ja se kotiäiti perusti oman firman ja menestyi ..ja se anoppi oli juoppo ja kaamee. mikä sen nimi oli?

joo, siis tahdon asiaa oli tää :D tosi hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tahdon asia, aivan loistava!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
How I Met Your Mother. Komediaa, draamaa. Ihana sarja.

kerro lisää? :)

http://en.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother

Netissä lukuisia paikkoja kuten Project Free TV, watchxonline, megastic jne joissa voi katsoa jaksoja ilmatteeksi tuosta ja monista muista sarjoista

Alkuperäinen kirjoittaja hopsula:
Alkuperäinen kirjoittaja Malin:
Tahdon asia oli myös hyvä sarja, suomalainen ja komediaa riitti.:)

katottu, myös harvoin tarjolla :D ihan huippuja kyllä!

Sie olet vaativa ;)

ei vaan mä oon kattonu jo kaikki hyvät!

onkos ALIAS hyvä??

Nyt menee ihan eri kategoriaan, mutta Anna ystävämme?

hiukan erilainen sarja, DEXTER esittelystä en tykännyt mutta aikaa tappaakseni katsoin ekan jakson.. ja johan koukutti.. :)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes

Yhteistyössä