M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Todellakin lasken jätökseni hyvin hipihiljaa yleisessä vessassa.
Enkä piere![]()
Mutta - jaa no jääköön kertomatta![]()
No nyt, KERRO kun aloitit!! :kieh:
No kun palsta muistaa aina kaiken...... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Todellakin lasken jätökseni hyvin hipihiljaa yleisessä vessassa.
Enkä piere![]()
Mutta - jaa no jääköön kertomatta![]()
No nyt, KERRO kun aloitit!! :kieh:
No kun palsta muistaa aina kaiken...... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Huomioonottaja:Pissaan hiljaa AINA, enkä KOSKAAN paskanna muualla kuin kotonani (tai äidin luna jos on pakko ).
Minusta se on toisten huomioonottamista ennenkaikkea.
En itsekään tykkää laittaa itseäni peilin edessä, pestä käsiä tai kammata tukkaa jos viereisessä kopissa joku antaumuksella ripuloi äänet täysillä tai suhauttelee pimppipieruja.
Alkuperäinen kirjoittaja paska:Kyllä minä lorotan, mutta paskalla en pysty käymään. Sen sijaan minulla on oikeasti muutamia aika ongelmia yleistenvessojen kanssa. Kammoja ja pelkoja yleisesti. Joskus käynnit niissä saavuttavat lähinnä tragikoomisia mittasuhteita, joten välttelen mahdollisuuksien mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:En lorottele huolettomasti enkä varsinkaan piereskele yleisissä vessoissa. Jos viereisessä kopissa on joku avoimempi tapaus, lorottaa ja paukuttaa estoitta niin en voi mitään että minua naurattaa kuin pikkulasta
En työnnä pönttöön paperia tai tee muitakaan kommervenkkejä, pissaan vaan hillitysti ja jos on pakko päästää kaasua niin se pitää säädellä tulemaan ääneti. Jos taas tiedän että tulee varmasti äänen kanssa niin käytän äänenvaimenninta, paperia ja piereskelen sitä vasten![]()
Miksi oi miksi oli pakko vastata tähän!
Alkuperäinen kirjoittaja entä:Laitatteko vessapaperia pytyn reunuksille hygieniasuojaksi? Mun yks kaveri tekee aina niin ja sitäkin jaksan ihmetellä.
Alkuperäinen kirjoittaja entä:Laitatteko vessapaperia pytyn reunuksille hygieniasuojaksi? Mun yks kaveri tekee aina niin ja sitäkin jaksan ihmetellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No hemmetti, kerran sitä vaan eletään ja ollaan tunnistettavissa :kieh:
Mä olin laittautunut huolella kun lähdin tantsuihin miehen kanssa ja koska mekosta kuulsi pikkarin saumat läpi niin minä kaivoin ja kaivoin kunnes löysin stringit- ainoat jotka omistan.
Pari kertaa veskissä käytyäni mä olin totaalisen kyllästynyt niihin hiertäviin paskanaruihin, suutuin, tempaisin olemattomat sivusaumat riks räks irtipoikki (mulla oli sukkikset niin en alkanut kiskoa niitä eka jalasta- revin ennemmin ne olemattomat ja huonosti istuvat stringit riekaleiksi. ) Ja survoin ne roskikseen.
Että niin häveliäs, kun tiukka paikka tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No hemmetti, kerran sitä vaan eletään ja ollaan tunnistettavissa :kieh:
Mä olin laittautunut huolella kun lähdin tantsuihin miehen kanssa ja koska mekosta kuulsi pikkarin saumat läpi niin minä kaivoin ja kaivoin kunnes löysin stringit- ainoat jotka omistan.
Pari kertaa veskissä käytyäni mä olin totaalisen kyllästynyt niihin hiertäviin paskanaruihin, suutuin, tempaisin olemattomat sivusaumat riks räks irtipoikki (mulla oli sukkikset niin en alkanut kiskoa niitä eka jalasta- revin ennemmin ne olemattomat ja huonosti istuvat stringit riekaleiksi. ) Ja survoin ne roskikseen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Alkuperäinen kirjoittaja entä:Laitatteko vessapaperia pytyn reunuksille hygieniasuojaksi? Mun yks kaveri tekee aina niin ja sitäkin jaksan ihmetellä.
En jaksa. Kaikki muut laittaa, niin mun ei tarvi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No hemmetti, kerran sitä vaan eletään ja ollaan tunnistettavissa :kieh:
![]()
Joo,paskaset stringi naruthan ne onkin vallan slurpsis. Mä todellakin alan epäillä joidenkin mielenterveyttä nyt tässä....
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No hemmetti, kerran sitä vaan eletään ja ollaan tunnistettavissa :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Enpä ole ennen kuullut noin perkeleen estoisista ihmisistä...
Joo en laita paperitolloja enkä hissuttele.