Ehkä outo kysymys (yleisessä vessassa käymisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melkoista paperin tuhlausta. Miehenä voin kertoa, että miesten vessoissa lorotellaan reilusti, vaikka miehen ei tarvi kuin vähän munaa kääntää niin lorina loppuu. Mutta kusemista varten se vessa on, antaa lorista.

Minän lorotan ihan huoletta.

Mua häiritsee jos viereisestä kopista ei kuulu mitään, tekis mieli sanao että eikö hemmetti oikeasti ole isompia murheita taas?

Nolompaa on se että viitsitään peitellä jotain näin luonnollista noin luonnottoman paljon.

vaimennan kyllä ääniä. eli paperia pönttöön ensin..

Mun maha toimii liiankin hyvin, se mua ärsyttää, että isokin hätä voi yllättää ihan missä vaan. Ja se on sellanen mulla, että PITÄÄ mennä, ei voi pidätellä. Niin todella raivostuttavaa yleisessä vessassa kakkia!!! Laitan kyllä paperia se sata ettei tule plötsplöts. Sitten jynssään pöntön vetämisen jälkeen. Vaikkei raitoja olisi. Ja joko lotraan saippualla, että hajut peittyy, tai odottelen jonkun aikaa ennenkuin poistun.

joku tuolla sanoi, että on epäkohteliasta kakkia julkiseen vessaan, mutta kun on hätä niin on!!! Mielelläni kakkisin vain kotona....

Ai niin ja vielä äänten peittämisestä, jos sattuu olemaan sellanen hätä, että voi tulla paukkuja mukana tähtään pahimman ponnistelun siihen kun naapuri vetää vessan... Se peittää aika hyvin äänet. :laugh:

pitäiskö tehdä töitä välillä... :whistle:

Riippuu kai vähän vessasta, kuinka paljon siellä on ihmisiä, onko melua ymäpärillä vai hiiren hiljaista ja tiedän että joku odottaa hiljaa oven takana. Normaalisti en mitään vaimentele ääniä. Yritän olla pieraisematta, koska se ällöttää muidenkin tekemänä. Suihkuttelen lähinnä, jos muita ei ole lähistöllä kuulemassa, muuten vähän hävettää kieltämättä. Työpaikalla joudun esim. vaimenteleen (lähinnä ison hädän)ääniä, kun siellä on niin pieni yhden hengen vessa, huono äänieristys ja jonkun työhuone ihan seinän takana. Itseä ainakin inhottaa varsinkin miesten kovaääninen lorotus. Nuorempana häpesin enempi, mutta nykyään koitan olla vapautuneempi. Olen kai ottanut oppia rohkeammilta.

Pissimisen äänet ovat todella hävettäviä. Itse (miehenä) polvistun wc-kulhon ääreen ja asetan pennykseni kulhon reunalle siten, että pissi soljuu täysin äänettömästi wc-kulhon reunaa pitkin alla olevaan vesihajulukkoon. Paukkuja en en wc:ssä päästä, vaan menen ostoskeskuksen hälinään paukauttamaan.

Yhteistyössä