(ehkä) typerä kysymys muovailuvahoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
ärsyttääkö teitä kun lapset sotkevat ja liiskaavat värit keskenään :D
mä olen huomannut itsessäni tälläisen rasittavan piirteen että meinaa käydä ärsyttämään tuo värien keskenään sotkeminen.. varsinkin kun sitten samaan aikaan halutaan että niistä muovailuvahoisat tehdään jotain tiettyä, kuten punainen rekka jne.

Joo, mutta eipä sitä oikein kieltääkään voi. Täytyy vaan sitten aina välillä heittää vanhat sekasotkuvahat roskiin ja ostaa uudet tilalle. Pääasia että lapsilla on hauskaa ja saavat kehittää vapaasti luovuuttaan.

[QUOTE="pallo";22504213]Joo, mutta eipä sitä oikein kieltääkään voi. Täytyy vaan sitten aina välillä heittää vanhat sekasotkuvahat roskiin ja ostaa uudet tilalle. Pääasia että lapsilla on hauskaa ja saavat kehittää vapaasti luovuuttaan.[/QUOTE]

totta tuokin.. mä koitan olla rajoittamatta, mutta pakko tunnustaa että jos muovailen pojan kanssa niin sanon kyllä ettei viitsis liiskata värejä toisiinsa kun niistä tulee sitten van yksi värien sotku... ja jos poika muovailee niin se yleensä haluaa että mä teen sille kaikkia juttuja, jolloin se värien sekamelska kyllä häiritsee mua..
ehkä ongelmaa ei olis jos pojalla olis vaan muutama väri, mutta sillä on siis tuollainen 30 eri värin kokoelma :D

Yhteistyössä