V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Pilsut lopetin tos muutama vko sit..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kondomi. Mä en enää jaksa noita hormoonihirviöpillereitä sun muita.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Pilsut lopetin tos muutama vko sit..![]()
kai sä olet kertonut miehelle asiasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Pilsut lopetin tos muutama vko sit..![]()
kai sä olet kertonut miehelle asiasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kondomi. Mä en enää jaksa noita hormoonihirviöpillereitä sun muita.
En mäkään jaksa mutta kun ilmankaan ei voi olla :|
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kondomi. Mä en enää jaksa noita hormoonihirviöpillereitä sun muita.
Ihan uteliaisuuttani, miks ei voi olla ilman?
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kondomi. Mä en enää jaksa noita hormoonihirviöpillereitä sun muita.
Ihan uteliaisuuttani, miks ei voi olla ilman?
Kun mä vuodan verta noin kolmena viikkona kuukaudesta tai jopa kolme kuukautta putkeen. Ei kroppa kestä sellaista :| |O Eikä mielenterveys
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kondomi. Mä en enää jaksa noita hormoonihirviöpillereitä sun muita.